Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:sammy1 schreef:dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt
Dat vind ik best sneu.
sammy1 schreef:dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt
sammy1 schreef:dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt
sammy1 schreef:hart ruis is wel echt.maargoed laat mij maar sneu zijn.ik gunde de oude ruiter Dit paard
Winged schreef:Ik zou als eigenaar van een paard wat op internet zo wordt neergezet behoorlijk not amused zijn. Met het dier is dus schijnbaar niks mis.Met zulke praat haal je de prijs naar beneden terwijl een ander wellicht het geld goed zou kunnen gebruiken (ja, in dit geval wat dubieus, maar in andere gevallen....)
Cayenne schreef:Winged schreef:Ik zou als eigenaar van een paard wat op internet zo wordt neergezet behoorlijk not amused zijn. Met het dier is dus schijnbaar niks mis.Met zulke praat haal je de prijs naar beneden terwijl een ander wellicht het geld goed zou kunnen gebruiken (ja, in dit geval wat dubieus, maar in andere gevallen....)
Zou het niet onder laster vallen?
sammy1 schreef:kan hier niet zo wakker van liggen veel plezier met het vingertje wijzen.zijn ergere dingen in deze wereld
bigone schreef:sammy1 schreef:kan hier niet zo wakker van liggen veel plezier met het vingertje wijzen.zijn ergere dingen in deze wereld
Zo, jij hebt lef, ooit van normen en waarden gehoord of überhaupt meegekregen. Jij mag blij zijn dat het paard toch een goed adres heeft gekregen, voor hetzelfde geld was de serieuze koper afgehaakt door jou leugens en was het paard bij iemand terecht gekomen die het niet zo goed met hem voorhad.
Winged schreef:Daar zat ik ook al over te twijfelen.... Het is in ieder geval niet fatsoenlijk te noemen. Laster is meer het zwartmaken van een ander namelijk.
Ayasha schreef:Ah Cayenne... Karma is ironisch... Is het niet?
Cayenne schreef:sammy1 schreef:hart ruis is wel echt.maargoed laat mij maar sneu zijn.ik gunde de oude ruiter Dit paard
Waarmee je waarschijnlijk het paard juist bij die ruiter van je hebt weggehaald, want door zijn zogenaamde door jou gelogen blessures wilde juist veel mensen hem redden.