Paarden failliete zorgboerderij onder de veilinghamer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Re: Paarden failliete zorgboerderij onder de veilinghamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:53

Triest...

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:55

Ayasha schreef:
sammy1 schreef:
dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt

Dat vind ik best sneu.

Wat een wending in dit verhaal. Weet even niet wat ik erover moet zeggen :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:56

sammy1 schreef:
dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt

Goh, wat sneu zeg dat je tot dat soort acties overgaat. Andere woorden heb ik er niet voor.
Jammer dat er zulke mensen zijn.
Ik had het er trouwens een paar weken geleden nog over in dit topic dat je niet alles moet geloven wat mensen hier over blessures schrijven. Dat blijkt maar weer -O- Triest.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:56

sammy1 schreef:

:n ....Not done...

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:57

Ziek zeg....

8nnemiek

Leuk dat we Guus via facebook kunnen volgen :) ik ken een aantal mensen die de Leeuw als dierenarts hebben, en ik hoor veel goede verhalen, dus ik ben benieuwd!

corina21

hart ruis is wel echt.maargoed laat mij maar sneu zijn.ik gunde de oude ruiter Dit paard ;)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:59

Er is een verschil tussen iemand wat gunnen en leugens verspreiden. Not done :(

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:00

sammy1 schreef:
hart ruis is wel echt.maargoed laat mij maar sneu zijn.ik gunde de oude ruiter Dit paard ;)

Maar je gunt het paard blijkbaar geen grotere kans op een goed huis, want dat was door jouw post ook aanzienlijk geslonken.
Jammer dat mensen zo egoistisch zijn.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-02-14 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:01

het blijft een sneue leugen. Ongeacht de beweegredenen. :n

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:02

kan hier niet zo wakker van liggen veel plezier met het vingertje wijzen.zijn ergere dingen in deze wereld ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:04

Ik zou als eigenaar van een paard wat op internet zo wordt neergezet behoorlijk not amused zijn. Met het dier is dus schijnbaar niks mis. :n Met zulke praat haal je de prijs naar beneden terwijl een ander wellicht het geld goed zou kunnen gebruiken (ja, in dit geval wat dubieus, maar in andere gevallen....)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:05

Je zou het maar als stalruiter hebben, iemand die het geen probleem vind om te beweren dat te koop staande paarden blessures hebben. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:05

Nou inderdaad, je zal je paard maar te koop hebben die wel goed is en iemand zet je dier hiermee te kakken.
En waarom omdat iemand anders hem wil. bied dan gewoon of had hem eerder terug gekocht

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:06

Het is inderdaad niet netjes, maar ook al voorbij. Wico heeft een heel goed thuis waar hij alle liefde en aandacht krijgt. Dat is het belangrijkste lijkt mij. :j Er is nu niks meer aan te veranderen.

Edit: Ik denk dat de oude ruiter zich er bewust van was dat Wico niet voor een appel en een ei zou gaan en zelf deze hoeveelheden geld niet ter beschikking had om Wico terug te koen en het op deze manier toch wilde proberen.
Laatst bijgewerkt door KimD op 07-02-14 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:07

Winged schreef:
Ik zou als eigenaar van een paard wat op internet zo wordt neergezet behoorlijk not amused zijn. Met het dier is dus schijnbaar niks mis. :n Met zulke praat haal je de prijs naar beneden terwijl een ander wellicht het geld goed zou kunnen gebruiken (ja, in dit geval wat dubieus, maar in andere gevallen....)

Zou het niet onder laster vallen?

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:08

sammy1 schreef:
kan hier niet zo wakker van liggen veel plezier met het vingertje wijzen.zijn ergere dingen in deze wereld ;)

Nou deze post zegt genoeg!
Weinig zelfreflexie.
Ik zou mij schamen als ik dat had gedaan.
Maar liegen over een paard op een openbaar forum is kennelijk normaal......

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:08

Cayenne schreef:
Winged schreef:

Zou het niet onder laster vallen?

Daar zat ik ook al over te twijfelen.... Het is in ieder geval niet fatsoenlijk te noemen. Laster is meer het zwartmaken van een ander namelijk.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:10

Winged schreef:
Daar zat ik ook al over te twijfelen.... Het is in ieder geval niet fatsoenlijk te noemen. Laster is meer het zwartmaken van een ander namelijk.

In zekere zin werd het paard wel onverkoopbaar 'gepraat'. Imo ook een vorm van laster.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:11

sammy1 schreef:

Zo, jij hebt lef, ooit van normen en waarden gehoord of überhaupt meegekregen. Jij mag blij zijn dat het paard toch een goed adres heeft gekregen, voor hetzelfde geld was de serieuze koper afgehaakt door jou leugens en was het paard bij iemand terecht gekomen die het niet zo goed met hem voorhad.

En je mag hopen dat de curator hier niet achter komt aangezien het paard dus nog veel meer op had kunnen brengen en dat kan door jouw leugens wel eens een stuk minder zijn.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:13

bigone schreef:
sammy1 schreef:

Zo, jij hebt lef, ooit van normen en waarden gehoord of überhaupt meegekregen. Jij mag blij zijn dat het paard toch een goed adres heeft gekregen, voor hetzelfde geld was de serieuze koper afgehaakt door jou leugens en was het paard bij iemand terecht gekomen die het niet zo goed met hem voorhad.

_/-\o_
Amen!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:14

sammy1 schreef:

Waarmee je waarschijnlijk het paard juist bij die ruiter van je hebt weggehaald, want door zijn zogenaamde door jou gelogen blessures wilde juist veel mensen hem redden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:15

Winged schreef:

dat doet ze ook. Er stond niks bij van blessure leed dus in wezen beschuldigd ze de eigenaren er van een misdrijf te plegen (verborgen gebreken).

Ah Cayenne... Karma is ironisch... Is het niet?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-02-14 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:16

Ayasha schreef:
Ah Cayenne... Karma is ironisch... Is het niet?

Zeker weten :) En uiteindelijk kaatst het altijd wel weer terug.

Sammy1 heeft haar post verwijderd maar blijft hier toch gequote staan en het is al opgepakt door google.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-02-14 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:17

Cayenne schreef:
sammy1 schreef:

Waarmee je waarschijnlijk het paard juist bij die ruiter van je hebt weggehaald, want door zijn zogenaamde door jou gelogen blessures wilde juist veel mensen hem redden.

Dat klopt inderdaad wel want op de kijkdag hoorde ik veel mensen praten over Wico's 'blessure', daar waren ze op de hoogte door het meelezen van Bokt.

Echter zal het niet zo zijn dat hij hierdoor veel minder heeft opgebracht, als de media aandacht niet zo groot was dan had hij waarschijnlijk wel minder opgebracht.