mairead schreef:VisibreTeam schreef:zo trek hem even op de rem voor die piaffe... en die scheet dan Ja ook gehoord ja indd
cp112 schreef:Jeetje wat zit zij onrustig .... Lijkt wel of ze gewoon steun pakt in haar handen omdat ze zo wiebelt. Vind die handhouding echt niks....Ik heb haar ooit in Den Bosch aan de gang gezien met Negro, sindsdien ben ik iets minder gecharmeerd van haar rijden.
Wat een naar beeld nu. Erg onrustig en zwabbert erover. Ziet er niet fijn uit, ze zit ook wat 'achterop'.
Bahbahbah, nee ik vind dit echt niks hoor. Paard drukt zich er contstant uit! Daar hoor je de commentators niet over dan he Wat een onrustig en vooral onvriendelijk beeld.
Roosch schreef:Melisjee schreef:Ik ben ZOO benieuwd wat Anky gaat doen he...Waarschijnlijk paardrijden.Sorry, ben aangestoken door Lielle d'r meligheid. Ik vond het een geweldig mooie proef trouwens.
dejavu schreef:Eens, Relaxed. Ben benieuwd wat we nog kunnen halen. Nos gaat uit van brons en niks meer dan dat.Ik denk dat brons een hele knappe prestatie zou zijn en daar mogen ze ook heel blij mee zijn