Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Het meest frustrerende zijn toch wel de reacties van hun fans die denken dat dit allemaal geweldig is, zonder enige kennis van zaken.
Annemiekev schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat de dierenarts hier never nooit ingrijpt, dat niemand onder de fans ook maar iets ziet aan de paarden en ponys, de shets lopen lusteloos en pijnlijk rond en nog krijgen ze vol lof meldingen.... Sla mij maar neer hoor want ik snap het niet.
Annemiekev schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat de dierenarts hier never nooit ingrijpt, dat niemand onder de fans ook maar iets ziet aan de paarden en ponys, de shets lopen lusteloos en pijnlijk rond en nog krijgen ze vol lof meldingen.... Sla mij maar neer hoor want ik snap het niet.
Earth schreef:pmarena schreef:Tja ik weet simpelweg net hoe erg die kleine er aan toe is (het speculatie-niveau lijkt vrij hoog) en hoeveel kans op verbetering er nog is. Als 1 en ander nog aardig kans heeft om beter te worden dan is het zo slecht niet om het beestje een kans te geven denk ik.
Maar ik vind hem er elke keer heel sneu bij staan / lopen, inderdaad die uitstraling van niet echt aanwezig zijnAls er niks beters in zit dan dit.....
Ze geven zelf aan dat het hoefbeen zwaar gekanteld is en dat het hoefbeen ook voor een deel is opgelost. Dus tsja, wat valt er nog over te speculeren...
Earth schreef:Mijn handen kriebelen om een reactie te plaatsen maar dan lokt PZB me alleen maar uit de tent. Ga je schamen PZB om op die manier zieltjes te winnen, om maar andere misstanden proberen te verdoezelen. Het is goedkoop en uiteindelijk vallen jullie toch wel door de mand.
Kinke schreef:waarom zou je een hoefschoen printen, die zijn er al genoeg van weetikhoeveel merken
En dan nog, dan zou je een hele tijd moeten testen met modellen/bevestigingsmateriaal/slijtage etc.etc.