Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cynthia schreef:Voor de mensen die zich interesseren in wico, zafyr, de 3 veulens, faye en vanita: https://m.facebook.com/Cynthiiaa.x.x
Ik zal vanaf nu wel regelmatig fotos posten van de paardjes
sammy1 schreef:dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt
Ayasha schreef:sammy1 schreef:dat verhaal met die blessures heb ik toen der tijd neergeZet zodat er niemand op hem zou bieden;) in overleg gedaan met de oude ruiter.wico is Gewoon helemaal gezond.dat is zeker weten zo.faye heb ik zadelmak gemaakt staan foto's van online.Paard was erg voorwaarts maar wel braaf.ik had al vernomen dat je erop gezeten had dat dat niet zo goed gegaan was.ze is alleen zadelmak en daarna niks mee gedaan waardoor je ze weer op moet pakken.heb wel heel veel respect dat je dit allemaal doet.ik ga je helemaal volgen lijkt me geweldig.faye raakt me echt
Dat vind ik best sneu.