Jeetje wat zit zij onrustig .... Lijkt wel of ze gewoon steun pakt in haar handen omdat ze zo wiebelt. Vind die handhouding echt niks....
Anoukie schreef:Melisding schreef:Volgens mij de Nederlandse ben even zijn naam kwijt Wim Ernes?Ja ik dacht dat die bij de k zat of de f?
Heeeel onrustig beeld, zij zit te plukken, paard drukt zich er steeds uit... Nee, vind het geen fijn algemeen beeld.
Pammes84 schreef:Ladybird schreef:9,4 voor houding en zit.. bij hem moet ik in de leer gaan...wil je ook zo leren stuiteren in de draf?Hear hear .Daarom krijgt ie natuurlijk ook een 9,4 voor zijn houding en zit .
Heb net 5 paarden gedaan, nu net op tijd ingeschakeld voor Anky en na Adelinde het laatste paard doen.Perfecte timing!
Is die Laura Bechenholtsteim met Mistral al geweest ? Zonee, roep dan even van te voren als ze komt want dan ga ik even de vaatwasser inruimen, vindt haar namelijk meestal zo onvriendelijk rijden met dr getouwtrek.
cp112 schreef:Heeeel onrustig beeld, zij zit te plukken, paard drukt zich er steeds uit... Nee, vind het geen fijn algemeen beeld.Same here.
S_zanne schreef:Zei hij nou taicoon?! Taikoen daarmee zou ze eigenlijk starten maar is voor de keuring teruggetrokken omdat hij niet fit zou zijn