Prachtig paard! Mogen voor mij persoonlijk voor het mooie wel een paar kilo'tjes af.Piaffe/passage erg mooi maar ogen een beetje voorzichtig/mat.
Wicky schreef:Vala schreef:Ik zou dus echt niet blijven zitten daar met zo'n jankend kind he, k zou maken dat ik wegkwam! Dat je er zoiezo gaat zitten met kind, is bij voorbaat kansloos toch?Ze moeten een 12+ bordje ophangen.Dan hoor je denk alleen "Ik wil naar huuuuis!"
Sunrise_ schreef:Prachtig paard! Mogen voor mij persoonlijk voor het mooie wel een paar kilo'tjes af.Piaffe/passage erg mooi maar ogen een beetje voorzichtig/mat.helemaal mee eens!
Ja NOS is regelmatig een beetje wazig. Ook hangt de stream nog wel eens. En bij mij valt steeds het internet uit. Ik krijg er zo langzamerhand vlekken van.
Ludique96 schreef:LadySpring schreef:Ligt het aan mij of is NOS beeld wat prut?Bij mij is Nos wazig dus ik kijk op Eurovision'Bij mij ligt NOS er helemaal uit, dus ben ook overgestapt op Eurovision.
Cath_16 schreef:Ik vind de punten wel verdient hoor, maar ben ook een beetje bevooroordeeld. Ik ook Wat een paard is Fuego ook! Kan niet wachten tot ze de kür gaan rijden.75.532%
Denk dat Engeland toch echt de grootste kans maakt op Goud, los van de Special. Hele goede combi dit.