FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: FEI EK Dressuur: LIVE Grand Prix Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:51

Ja maar Rath had echt teveel communicatiestoringen. En dat wordt terecht afgestraft vind ik.

MelanieB

Yontheke schreef:
Ik zou op deze moment ook echt niet in Rath zijn schoenen willen staan..
Wat een druk, hij heeft er ook niet om gevraagd om totilas onder zijn kont te krijgen..
Desalniettemin liep Totilas 100 keer beter onder Gal, of zag het er in ieder geval beter uit :)

Ehm, hij heeft zichzelf aangeboden ;)
Dus hij heeft wel degelijk erom gevraagd, maar dat maakt toch niet uit, immers moet toch iémand hem rijden.. zonde om zo'n paard te laten verstoffen.

Reanlm

oeeee ik hebhet allemaal gemist := ik was zelf op wedstrijd, wie kan me het vertellen ?

tequila

Terecht goud voor Adelinde, mooie proef! Een leuke proef om naar te kijken, zaten hele mooie stukken in!

Zonde van Totilas, het zag er hier en daar aardig moeizaam en gespannen uit. Wat een druk voor Rath, ik doe het hem niet na! Heb wel een beetje medelijden met hem, iedereen had volgens mij wel een beetje verwacht dat hij vandaag een medaille zou winnen. Blijf het een gaaf paard vinden, maar toch straalt Totilas nog niet zoals hij kan.

DDW1190

Pfoehh, dat was wel even spannend! :o
Ik ben wel heel blij dat Adelinde heeft gewonnen :D

Kimble

Jammer, dat ze nu weer de prijsuitreiking laten zien!

ittakesmore

Zou paul schockemöhle nu niet spijt hebben dat hij de combi edward en toot uit elkaar gehaald heeft? :D
Zal niet veel goeds doen voor de waarde van toot, toch blijft het paard een top paard die paar momenten dat hij het even zien liet zeggen genoeg.
Zit zat in totilas het eruit krijgen is er alleen nog niet bij met rath

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:52

*\o/* ADJEEEE!! *\o/*

Anoniem

Wauw super van Adelinde! Het beeld was weer erg fijn! Verdiend 1e!

Jammer dat de rest zoveel fouten had (de ruiters na Adelinde dan) Laura vond ik echt helemaal niks, wat een gepluk en een stugge doordouwer is dat :n Carl heel fijn, maar echt jammer van de foutjes! Zijn leerlinge echt heel sympatiek! Maar ook jammer van iets teveel foutjes en je ziet dat ze nogw at ervaring mist.. Maar vlak die niet uit voor Londen :D Tja en Rath, veelsteveel fouten en ik mis het sprankelende.. Voor doet ie enorm veel, maar achter veeel minder! Maar die hebben ook nog een jaar de tijd.. Kortom, op naar de OS, dat wordt een mooie strijd! :D

Reanlm

Marjoow schreef:
Ik heb stiekem gejuigd op al die miscommunicaties. Misschien zien de Duitsers nu dat een gouden medaille niet te koop is.

Precies ! *\o/*

Anoniem

Cayenne schreef:
Nee, dat wist ie niet. Zijn moeder kocht de sportrechten waardoor Rath hem te rijden kreeg.
Daar stond een heel team achter en was niet zijn directe beslissing.
Tuurlijk heeft ie er mee ingestemd maar dat was niet zijn alleenrecht.

Dat weet je niet, misschien stond hij wel te springen om dat paard. Dat weet je gewoon simpelweg niet, omdat we niet in dat gezin wonen en het dus allemaal niet meekrijgen.

Curly85

Ik vind het jammer dat er nog steeds modder gegooid wordt naar Rath. Het is een jonge jongen die nog maar net met Totilas begonnen is. Natuurlijk stapt hij op een goed opgeleid paard maar het moet echt een combinatie worden.
Het is vreselijk balen dat hij naar Duitsland is gegaan en ik vind het ook de meest effective manier om snel je concurrentie een slag te geven maar goed hij is verkocht er is grof geld voor betaald en Rath heeft de mazzel met een hele lieve stiefmoeder. Pecht kop omhoog en verder.

Ik ben geen fan van hem want vond een deel de flair missen en was erg onwennig maar geef ze een jaar en ik houd mijn hart vast voor Londen. Vond er veel getrek bijzitten vandaag jammer

secricible

Volgens mij is het bij de meeste niet dat ze het rath niet gunnen, maar meer schokemohle. Datbis het iig bij mij. Ben zo blij dat we duidelijk hebben kunnen maken dat geld niet alles is. Hulde voor adelinde hoor!

easygoing

Ai ai arme Tootje.
Ergens hoop ik puur voor Toot dat er nog een stijgende lijn gevonden zal gaan worden anders ben ik bang dat hij toch min of meer in de vergetelheid zal gaan raken. Een glansrijke loopbaan zou toch ook glansrijk afgesloten moeten worden en niet langzaam doodgebloed.

mvdbijl

owh wat spannend, Totilas en zijn ruiter wat fouten door duk/spanning?
Adelinde helemaal super, morgen nog een keer zoals ze zei!

retivi

magictwist schreef:
Ik vind dat Toot en Rath hard hun best hebben gedaan!! ik heb zelf het idee dat Rath een beetje bang is om alles te geven met totilas... bang dat er foutjes ontstaan.. maar hij moet Totilas wat meer vertrouwen en hem meer kans geven.. want toot kan en wil alles geven en winnen!! en door het in houden word totilas duidelijk wat fris en niet blij!! ze moeten natuurlijk ook nog meer een team vormen, maar dat heeft tijd nodig!!

Hier ben ik het hlemaal mee eens!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:53

Wuis schreef:
Cayenne schreef:
Nee, dat wist ie niet. Zijn moeder kocht de sportrechten waardoor Rath hem te rijden kreeg.
Daar stond een heel team achter en was niet zijn directe beslissing.
Tuurlijk heeft ie er mee ingestemd maar dat was niet zijn alleenrecht.

Dat weet je niet, misschien stond hij wel te springen om dat paard. Dat weet je gewoon simpelweg niet, omdat we niet in dat gezin wonen en het dus allemaal niet meekrijgen.

Jawel, ik heb al een hele rits aan interviews hierover gelezen, uit beide kampen :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Adelinde heeft even 10000 euro gewonnen :D

Yontheke

Die Laura met haar geruk en gepluk, snap echt niet dat ze zoiets toelaten op dit niveau? Als je dan vergelijkt met Hester of met Gal.. Maar zelf Rath zag ik na zijn groet geloof ik ook even serieus plukken aan de teugels bij Toot

UMayDream

Goed, ik zal mn laptop nu maar es uit gaan doen, zit er al weer de hele middag achter.. :=
Nogmaals, ik vind het echt super gereden van Adelinde *\o/* Goud! :D

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:54

ADELINDE!!!!!!! hehe wat een opluchting
Maar petje af hoor voor Toot en Rath jammer van de proef , maar dit was de wedstrijd De grond van Toot en ze hebben het netjes gedaan, ik denk als die een jaartje verder zijn , het er wellicht weer heel anders uitziet, vond het nu een beetje onrustig ogen , maargoed ik zou het niet durven hihi

Ben benieuwd naar morgen

Vala

Dat vind ik ook Relaxed, dat achterbeen van Totilas is zoveel minder. En de chemie is ook helemaal weg.
Ik vind het rot voor Rath, zou dat paard zelf zo niet voor willen stellen op Nederlands grondgebied.
Maar zielig voor hem? Nou nee, je hebt altijd keuzes en dit was de zijne.

Elbrich

SUPER van Adelinde!!! *\o/*

retivi

Ik log uit!
Moet nu toch echt gaan stofzuigen, huis schoon, dan hoef ik dat niet morgen te doen!
ik blijf toch altijd (net als het gros van de mensen) het meest fan van de kur!

MelanieB

Yontheke schreef:
Die Laura met haar geruk en gepluk, snap echt niet dat ze zoiets toelaten op dit niveau? Als je dan vergelijkt met Hester of met Gal.. Maar zelf Rath zag ik na zijn groet geloof ik ook even serieus plukken aan de teugels bij Toot

Idd... zonde!
En dat van rath viel me ook ff op na de begingroet, omdat toot zo diep ging staan, maar dat geeft geen recht om ff te plukken alvorens weg te rijden. Het zal de spanning wel zijn.