Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yontheke schreef:Ik zou op deze moment ook echt niet in Rath zijn schoenen willen staan..
Wat een druk, hij heeft er ook niet om gevraagd om totilas onder zijn kont te krijgen..
Desalniettemin liep Totilas 100 keer beter onder Gal, of zag het er in ieder geval beter uit
Cayenne schreef:Nee, dat wist ie niet. Zijn moeder kocht de sportrechten waardoor Rath hem te rijden kreeg.
Daar stond een heel team achter en was niet zijn directe beslissing.
Tuurlijk heeft ie er mee ingestemd maar dat was niet zijn alleenrecht.
magictwist schreef:Ik vind dat Toot en Rath hard hun best hebben gedaan!! ik heb zelf het idee dat Rath een beetje bang is om alles te geven met totilas... bang dat er foutjes ontstaan.. maar hij moet Totilas wat meer vertrouwen en hem meer kans geven.. want toot kan en wil alles geven en winnen!! en door het in houden word totilas duidelijk wat fris en niet blij!! ze moeten natuurlijk ook nog meer een team vormen, maar dat heeft tijd nodig!!
Wuis schreef:Cayenne schreef:Nee, dat wist ie niet. Zijn moeder kocht de sportrechten waardoor Rath hem te rijden kreeg.
Daar stond een heel team achter en was niet zijn directe beslissing.
Tuurlijk heeft ie er mee ingestemd maar dat was niet zijn alleenrecht.
Dat weet je niet, misschien stond hij wel te springen om dat paard. Dat weet je gewoon simpelweg niet, omdat we niet in dat gezin wonen en het dus allemaal niet meekrijgen.
Yontheke schreef:Die Laura met haar geruk en gepluk, snap echt niet dat ze zoiets toelaten op dit niveau? Als je dan vergelijkt met Hester of met Gal.. Maar zelf Rath zag ik na zijn groet geloof ik ook even serieus plukken aan de teugels bij Toot