arans schreef:bigone schreef:Hopelijk heeft Adelinde geen pech met het weer, lijkt errug nat op buienradar.Dat zijn special effects. Zo laat ze een donderende indruk achter Donderende indruk met flitsende resultaten
bigone schreef:Hopelijk heeft Adelinde geen pech met het weer, lijkt errug nat op buienradar.Lijkt niet alleen nat...
arans schreef:bigone schreef:Hopelijk heeft Adelinde geen pech met het weer, lijkt errug nat op buienradar.Dat zijn special effects. Zo laat ze een donderende indruk achter Specialeffects met lichtshow en geluid
ik ga als een malle naar huis want zelfs de streaming op mn foon werkt niet meer, dan kan ik thuis Adelinde nog ffies zien
UMayDream schreef:Ik meld me ook weer even Weet iemand waar ik zometeen Toot in actie kan zien?Tijdens de prijsuitreiking
UMayDream schreef:Ik meld me ook weer even Weet iemand waar ik zometeen Toot in actie kan zien?Toot in actie? Die is allang geweest. Of bedoel je de herhaling?
me88 schreef:Het zal vast al ergens staan maar kan het even niet vinden maar hoe heeft totilas t gedaan??79%
Yes, zit bij rotterdam en het knettert al lekker. Ik ga eerst maar adelinde kijken en dan pas voeren! Filmpjes van Totilas vanmorgen zijn nog niet op inet!