Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peperplant schreef:Peperplant schreef:
Weer niet goed geluisterd, gekeken en opgelet !!
Ik ben de koper van het paard , heb daar al mijn spaarcenten voor betaald,en zorg al 5 jaar met alle liefde en kosten die dit met zich meebrengt voor dit paard! En geloof me ...kosten hebben we gehad aan DA,osteopaat etc
Ik onderhou dit paard financieel dus heel goed en ook zorg ik goed voor haar. Ik kan er dan niet op rijden maar geniet van elk moment dat zij daar in de wei staat te genieten.
Dus lees voordat je oordeeld over iemand!
Ik ben slachtoffer en geen persoon die mensen belazerd, daar willen wij als gedupeerden dus anderen voor behoeden met dit alles.
Peperplant schreef:Ik zit heus niet op een excuus te wachten, maar zou het wel op prijs stellen wanneer mensen niet zomaar dingen gaan verkondigen waarvan ze denken hoe het is gegaan.
Wij gedupeerden zijn misschien zeker naief en dom geweest. Daar zijn redenen voor...te weinig kennis is daar zeker 1 van, alle argumenten aangedragen in het topic daarvan zijn velen op hun plaats, maar.....
dit geeeft geen vrijbrief voor harteloze handelaren zo met paarden om te gaan!!!
Hoe stom het slachtoffer ook is in andermans ogen....het zou tot de normale menselijke normen en waarden moeten horen om niet zo met levende wezens om te gaan.
De uitzending heeft wellicht niet alles helder kunnen krijgen.
Excuses aanvaard hoor
Peperplant schreef:Ik zit heus niet op een excuus te wachten, maar zou het wel op prijs stellen wanneer mensen niet zomaar dingen gaan verkondigen waarvan ze denken hoe het is gegaan.
Wij gedupeerden zijn misschien zeker naief en dom geweest. Daar zijn redenen voor...te weinig kennis is daar zeker 1 van, alle argumenten aangedragen in het topic daarvan zijn velen op hun plaats, maar.....
dit geeeft geen vrijbrief voor harteloze handelaren zo met paarden om te gaan!!!
Hoe stom het slachtoffer ook is in andermans ogen....het zou tot de normale menselijke normen en waarden moeten horen om niet zo met levende wezens om te gaan.
Excuses aanvaard hoor
Excuses aanvaard hoor
KiWiKo schreef:russel schreef:Ik ken een slager, zijn vrouw heeft paarden, de slachtpaarden lopen nog een week, soms veel langer op hun weide, als je ze zo ziet lopen, zie je niets. Zouden die niet opgekocht worden?? Ik eet het niet.
Maar zo hoorde ik jaren geleden, daar waar ik mijn paard had gestald, dat het buurmeisje haar oude pony op een weitje zag staan, is gaan kijken en gaan praten en idd was het haar pony, die ze kas kreupel naar de slager had gebracht. Ze was in tranen en ook weer blij, maar het diertje heeft na een paar maanden weer de erge kreupelheid gekregen, dus haar blijschap was van korte duur en toen kwam de verdriet, of de pony nog bij die kinderen bleef of na die maanden alsnog naar de slager.....
ik ken ook slagers, die inderdaad vooral verzekeringspaarden een paar maanden op het land hebben staan omdat de verzekering er niet helemaal zeker van is dat de verzekerde niet toch nog komt met iets![]()
maar doorverkopen, nee ik durf mijn handen in het vuur te steken dat dit bij de slagers die ik meegemaakt heb niet gebeurd...........
KiWiKo schreef:mijn oprechte excuses!! ik meende in de uitzending op te maken dat jij het paard aangeboden had voor 50 euro, en toen 10 dagen later onder een andere naam had zien staan op marktplaats..........
nogmaals mijn oprechte excuses als ik dit stuk verkeerd begrepen heb, en jou daarbij onterecht bejegend heb!
Peperplant schreef:KiWiKo schreef:mijn oprechte excuses!! ik meende in de uitzending op te maken dat jij het paard aangeboden had voor 50 euro, en toen 10 dagen later onder een andere naam had zien staan op marktplaats..........
nogmaals mijn oprechte excuses als ik dit stuk verkeerd begrepen heb, en jou daarbij onterecht bejegend heb!
No Hard Feelings