Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boompje1985 schreef:takkie_muis schreef:Oh weer een iberische schone
Ik heb mijn hoofd er niet bij, opeens zie ik dingen die er eerst niet waren bij een leeg huis tegnover die van mij en moet het weten
Dorage schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen.. maar ik zit op het moment in Frankrijk maar kan helaas niet naar de wereldspelen kijken op site van de NOS vanwege mijn locatie, is er iemand die weet waar ik wel naar de wereldspelen kan kijken vanuit Frankrijk?
takkie_muis schreef:Als ik eenmaal afgeleid ben, huis staat paar weken leeg. Kwam de woningbouw al eens en toen stoffeerder , en stond niet op de woningsite voor woningzoekenden en opeens hangen er gordijnen
. Tsja dan ben ik er niet meer bij met de kop , dan moet ik het weten
Janine1990 schreef:takkie_muis schreef:Als ik eenmaal afgeleid ben, huis staat paar weken leeg. Kwam de woningbouw al eens en toen stoffeerder , en stond niet op de woningsite voor woningzoekenden en opeens hangen er gordijnen
. Tsja dan ben ik er niet meer bij met de kop , dan moet ik het weten
Aanbellen voor een kopje suiker!!
Dorage schreef:Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen.. maar ik zit op het moment in Frankrijk maar kan helaas niet naar de wereldspelen kijken op site van de NOS vanwege mijn locatie, is er iemand die weet waar ik wel naar de wereldspelen kan kijken vanuit Frankrijk?