Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Rath heeft alles gedaan wat hij kon. Er stond enorme druk op.
En als ook Schockemohle en zijn gevolg staan te kijken en iedereen er van tevoren vanuit gaat dat jij met Goud naar huis gaat..
Die komen er echt wel.
Juichen is prima maar mensen naar beneden halen niet.
quintusgl schreef:Arm paard arme Rath.............je zal dit maar op je schouders hebben. Al die verwachtingen, minachting etc......4e lijkt me ook prima als je nog maar 9 maanden samen bent. ook ik vind hem onder Gal meer een team maar de vete die er is vind ik persoonlijk een beetje ver gaan.

ben zoo blij voor Adelinde
MelanieB schreef:Iedereen zegt hier wel; 'oh wat een druk op rath en blablabla'
Wat denk je van de druk op Adelinde? Die moet het ook maar weer even waarmaken, of carl, na die topprestatie van donderdag?
Rath heeft er zelf voor gekozen, dat er druk op ging staan, dat wist ie zelf, dus nee, dat vind ik niet sneu, maar betekent dat ie gewoon keihard moet werken, maar dat is imo met elk paard zo.
We zullen het zien op de OS.
xCaitlin schreef:Ik vind wel dat Rath beter had gereden dan Laura. Ja Laura had misschien minder fouten maar vind Rath dan netter rijden..
_Laura schreef:quintusgl schreef:Arm paard arme Rath.............je zal dit maar op je schouders hebben. Al die verwachtingen, minachting etc......4e lijkt me ook prima als je nog maar 9 maanden samen bent. ook ik vind hem onder Gal meer een team maar de vete die er is vind ik persoonlijk een beetje ver gaan.
Dat wist 'ie al toen hij het paard kocht toch? Kan er geen medelijden mee hebben, hij heeft er zelf voor gekozen om zo'n paard te rijden..