EngeltjeS schreef:Deze houd ik hoornet genoeg aangepast
Simpel, en toch duidelijk toch?
Valt me een beetje tegen dat de tekst zwart is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjanie schreef:Nou zeg.......heb ik gisteren me de bloedblarenzitten puzzelen en 1,2, en 3 ingevuld en opgestuurd, krijg ik de mededeling dat er niet meer ingezonden kan worden.
![]()
Ik heb zeker het niet goed gelezen dat dat voor het einde van 1 april moest.
Sammie schreef:De antwoorden.. waarheen waarheen?
Je mag de antwoorden per puzzel in sturen, maar ook alle drie de antwoorden in een keer en zelfs per keer doorsturen naar het emailadres: raadsels@bokt.nl . Vermeld duidelijk je boktnaam, voor welke puzzel je instuurt en natuurlijk het bijbehorende antwoord . Inzendingen na 00:00 vanavond worden niet meer behandeld. Het zijn immers geen 2 april puzzels
Sabine schreef:Nou het was zeg maar een 1 april grap sjaniedus het was wel vrij logisch/te verwachten dat er alleen op 1 april ingezonden kon worden
sjanie schreef:Sabine schreef:Nou het was zeg maar een 1 april grap sjaniedus het was wel vrij logisch/te verwachten dat er alleen op 1 april ingezonden kon worden
Hahaha......dat is ook wel zo, beetje dom van me. Maar ja.....het maakt het aan de ene kant wel weer goed dat degenen die wel kleurtjes hadden ze nu ook niet meer hebben
![]()