Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Ze zijn wel onverbeterlijk. Het lijkt ze ook allemaal weinig uit te maken, ze zijn toch overtuigd van hun gelijk.
Heel irritant.
Earth schreef:Wauw, ze hebben gisteren een heel epos geplaatst over de andere stichting waarvan ze 'per abuis' de foto van hadden gebruikt. Over dat die stichting van alles niet goed deed, terwijl dat een verhaal van 5 jaar terug is. Het is wel een heftig verhaal, maar toch vind ik het wel ironisch.
Earth schreef:Wauw, ze hebben gisteren een heel epos geplaatst over de andere stichting waarvan ze 'per abuis' de foto van hadden gebruikt. Over dat die stichting van alles niet goed deed, terwijl dat een verhaal van 5 jaar terug is. Het is wel een heftig verhaal, maar toch vind ik het wel ironisch.
Babootje schreef:Ik zag dat ze nu weer adverteren met een paard dat als coachingspaard wordt aangeboden en oja je kunt er nog opzitten en een stapritje maken maar dan wel zonder zadel vanwege de slechte rug. Dan denk ik: jongens waarom niet gewoon weidemaatje PUNT!
Ik krijg mijn hoofd hier echt niet omheen...
Cowgirl schreef:Omdat een paard waar je op kan 'rijden' natuurlijk veel aantrekkelijker is en waarschijnlijk meer 'adoptie geld' . Ik snap het ook niet hoor.
Kinke schreef:afgezien van de lichamelijke staat zijn er genoeg paarden die geestelijk ook doodongelukkig worden om als 'coaching' paard ingezet te worden