__Elizabeth schreef:Waar is iedereen
Ik weet niet, maar ik zit helaas met m'n dikke kont in Heerenveen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xStephanie schreef:ShamalArabs schreef:Trouwen is een héél eng woord, net als relatie maar dan nog erger... En ik vind het al eng als vrouw zijnde, dus ik kan me voorstellen dat kerels gelijk rennen...
Je maakt me onzeker
nilzzz schreef:Quad schreef:Inderdaad, morgen wordt het weer een feest heb ik zo mijn vermoedens.
Als je invult dat je mannen zoekt heb je wellicht meer succes :p
ShamalArabs schreef:Je wil onafhankelijk zijn, maar toch een kerel nodig hebben voor de "mannelijke dingen" (kroonsteentje vastmaken, baal stro tillen etc.) en je wil trouw en altijd beschikbaar zijn maar niet klef en plakkerig en controlerend etc. Ze willen het idee hebben dat je helemaal toegewijd bent, afhankelijk, maar niet onzelfstandig en niet klef/plakkerig/controlerend/bemoeizuchtig etc. snap je een beetje waar ik op doel?
milou123 schreef:Mavelle schreef:Haha, net een die vroeg of Bokt een kolonie in het Noorden had. Schijnbaar komen daar nogal wat Bokkers vandaan![]()
Heb overigens ook al een lieve tweaker gevonden die een server op mijn paardenzadel wil installeren mocht dat nodig zijn!
Ag wat lief![]()
Houden.