Ooooh dit word zooo spannend. moet helaas over een half uur weer naar mijn werk dus zal het laatste stukje wel missen
wha zo zijn er veel blz bij gekomen, broer kwam op vistite haha wel naar de nederlanders tussen door gekeken, echt top zo de barrage spannend.De kids eten maar brood haha
Ben ik trouwens de enige die de nederlandse ruiters met mijn vingers meetilt de lucht in en de balken van de britten eraf probeert te blazen?
dakota schreef:Butterfly schreef:Als ze het nou net zo doen als vandaag, hebben we goud de top 3 foutloos is toch echt wel 1 Brit en 2 Nl'ers ja, maar als ze zeggen jullie streepresultaat is 8 en dat van UK maar 5 Neee, dat mág gewoon niet
Kelszz_ schreef:Kelsey volgt de NOS maar ook via internet, dan weet ik tenminste dat ze optijd de barrage bekijken.deze Kelsey ook
Ga maar even wat aan mijn hoofd doen tussendoor, moet straks nog naar Jong Twente - Jong Ajax en je weet nooit wie je daar tegenkomt!
gummie schreef:Chernique schreef:Ik heb hetzelfde!Ze zijn op Misschien kunnen we ze lenen van de buren...."lenen"? ieuw!
Crazy_boon schreef:Kelszz_ schreef:Kelsey volgt de NOS maar ook via internet, dan weet ik tenminste dat ze optijd de barrage bekijken.deze Kelsey ook Hahahaha, hallo naamgenootje (:
Verdorie wat spannend!Ik had om 3 uur ingeschakeld maar schrok ineens wakker van de derde Brit door het gejuich. Was erg moe. Maar wel het spannendste deel mee mogen maken, best prima.Spannend, spannend, spannend..
Thomas schreef:Die balk die er van te voor al afging, wat een gillerJa, of die 46 strafpunten voor die ruiter uit....??? Die reed maar door zodat ze in het eindklassement kwamen. Brazilie ofzo? Da's wel sneu.