Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:Pf ik vind Sjef best lomp praten zeg over Totilas. 'Hebben we hem eindelijk weer aan de praat gekregen, krijgt die weer een blessure' alsof het een machine of slechts een ding is..
goldenarrow schreef:HorseTimeXL schreef:Pf ik vind Sjef best lomp praten zeg over Totilas. 'Hebben we hem eindelijk weer aan de praat gekregen, krijgt die weer een blessure' alsof het een machine of slechts een ding is..
Dat moet je met een korreltje zout nemen. Zo praat ik ook vaak over mijn dieren of over mezelf, betekend niet dat je er niet van baalt als ze stuk zijn.
Zo bedoel ik het haha! goldenarrow schreef:HorseTimeXL schreef:Pf ik vind Sjef best lomp praten zeg over Totilas. 'Hebben we hem eindelijk weer aan de praat gekregen, krijgt die weer een blessure' alsof het een machine of slechts een ding is..
Dat moet je met een korreltje zout nemen. Zo praat ik ook vaak over mijn dieren of over mezelf, betekend niet dat je er niet van baalt als ze stuk zijn.
goldenarrow schreef:HorseTimeXL schreef:Pf ik vind Sjef best lomp praten zeg over Totilas. 'Hebben we hem eindelijk weer aan de praat gekregen, krijgt die weer een blessure' alsof het een machine of slechts een ding is..
Nils_010 schreef:goldenarrow schreef:
Hoor zojuist via via (uit redelijk betrouwbare bron) dat Totilas zou worden terug getrokken uit te sport