Ik weet niet eens wat te typen,. Wat vreselijk, afschuwelijk, ongelofelijk.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden..
Kadankovitch
Geplaatst: 13-09-12 11:05
Woorden schieten hier altijd tekort.
Fennee
Geplaatst: 13-09-12 11:05
He bah, wat vreselijk! Veel sterkte voor de familie van Bianca. Ik hoop dat ze steun kunnen halen uit het topic Ook voor iedereen die haar door Bokt kende!
dropje2
Geplaatst: 13-09-12 11:06
Heel veel sterkte voor alle geliefden en nabestaanden...
Hier zijn écht geen woorden voor...
Pinda_Dipje
Geplaatst: 13-09-12 11:07
Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies. Ik had zo op een positief nieuwsbericht gehoopt.
Bianca, rust zacht!
Anoniem
Geplaatst: 13-09-12 11:07
Jeetje, ik schrik hier heel erg van... Ben de afgelopen 2 weken nauwelijks op bokt geweest. En de afgelopen dagen helemaal niet omdat de stroom er uit lag in huis.
En dan lees ik ineens over het ongeluk en daarna zelfs het overlijden van Bianca... 5 Jaar geleden ben ik bij haar om d'r Welshje Smurf op de foto te zetten. Ze was toen natuurlijk nog veel jonger...
Vreselijk ongeluk... Ik wens de nabestaanden ontzettend veel sterkte toe.
Toushie
Geplaatst: 13-09-12 11:09
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
LittleMiss
Geplaatst: 13-09-12 11:09
Al die tijd stil meegelezen en gehoopt op een wonder... Wat verschrikkelijk dat dit gebeurd is! Heel veel sterkte voor familie, vrienden en een ieder die haar persoonlijk kende!
Alle betrokkenen heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
tootje71
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-12 11:15
Iedereen die bianca kon ,familie ,vrienden ik wens jullie alle heel veel sterkte en liefde om dit verlies te kunnen verwerken , het is zo oneerlijk....
Ook ik keek elke dag even om te kijken of er nog nieuws was. Gisteren toevallig niet op bokt geweest. Lees nu het verschrikkelijke nieuws! Had ook zo gehoopt dat het anders zou uitpakken...Bianca meis, rust zacht.
Familie, vrienden, bekenden...heel veel sterkte met dit vreselijke gemis...ik denk aan jullie.
Wat naar echt afschuwelijk. Heel veel sterkte aan alle mensen die haar gekend hebben.
Melvern
Geplaatst: 13-09-12 11:24
Gister las ik de update maar ik kon gewoon niet reageren. Wat een verslagenheid. Zo hard gestreden, helaas mocht het niet zo zijn...
Heel veel sterkte voor de ouders, familie en vrienden van Bianca. Voor Bianca hoop ik dat ze op de mooiste plek is die je maar kan bedenken samen met haar geliefde paardjes...
Tosadog
Geplaatst: 13-09-12 11:27
Verschrikkelijk nieuws!! Heel erg veel sterkte voor haar familie!
inkiesurban
Geplaatst: 13-09-12 11:28
Bietjuhh, je hebt een moedige strijd gestreden en het is zo oneerlijk dat je deze niet hebt mogen winnen. Rust zacht
Ik wil haar ouders, zus en broer, familie en vrienden heel veel sterkte wensen in deze oneerlijke en zware tijd.
Krissie0
Geplaatst: 13-09-12 11:28
Ik kan de woorden niet vinden om de ouders, het gezin, familie en vrienden sterkte te wensen zo verbouwereerd ben ik..
Ik las in alle stilte mee en had dit niet verwacht na de licht positieve updates. Wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte en knuffels in deze vreselijk moeilijke tijd.
Ook hier iemand die elke keer keek of er weer nieuws was.
Helaas was het laatste nieuws niet wat we hadden gehoopt. Zo oneerlijk, veel te vroeg.
Heel veel sterkte voor alle familie, vrienden en iedereen die Bianca kende.
SilverSan
Geplaatst: 13-09-12 11:42
Als een stilte leegte wordt en woorden schieten je tekort, dan weet je niks meer te zeggen, weet je niet hoe uit te leggen, wat een groot gemis dit moet zijn
Ik wens familie, vrienden, kennissen, bekenden, betrokkenen en iedereen die ook getroffen is door dit jong verlies enorm veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
Rust zacht en galoppeer maar verder achter de regenboogbrug B.