git schreef:Ik heb inmiddels de uitzending ook gekeken, kon die avond niet, maar via programma gemist kan je nog eens kijken.
Ik schrik me kapot, bij deze dame ben ik op het terrein geweest. Je kan daar namelijk ook pension stalling huren, en een kennis van mij heeft mii diverse keren mee op dat terrein genomen. Het is hier zowat om de hoek.
Ik heb haar daarbij ook gezien, en ze leek mij een vriendelijk, ongecompliceerde dame. Geen problemen maken waar het niet hoeft. Schrijf maar op wat je gebruikt hebt, en dan rekenen we dat nadien af.
Gelukkig heeft mijn kennis er maar een maand gestaan, hoe het met het afrekenen is verlopen heb ik eigenlijk nooit gehoord. Als ik nu kijk hoe zij met de dieren omgaat, kan ik alleen maar blij zijn, dat ik daar nooit meer hoef te komen. Ze woont in een boeren dorpje, waar ze het denk ik niet makkelijk meer gaat krijgen.
Ze woont daar in een kast van een huis. Heel mooi daar.
Jammer dat je zoiets moet verdienen( ahum bezwendelen is eerder gepast denk ik) over de rug van mensen en dieren.
het is inderdaad niet haar huis, zij woont zelf nog een aardig eindje af van de stallen zelf. Verder heeft de verhuurder van de stallen vrijwel nooit problemen met haar gehad. Ik vind het enorm vervelend voor de verhuurders want hun worden nou in het zwarte licht gezet. Ze verhuren geen stallen om brood mee te verdienen, maar ze zullen nou voorlopig geen klanten meer zien..
Verder weet ik dat C al haar bezittingen en paarden nog mooi op dat terrein heeft staan, maar ik heb haar niet meer langs zien komen sinds zondag