Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:05

Girl In The Mirror schreef:
Abeltje77 schreef:
waaw! Dat is een dramatisch verhaal in dat topic! En er is dus helemaal niets van waar? Die is echt niet wijs....

Er zit wel een kern van waarheid in, maar blijkbaar is het enorm aangedikt.

roelie85 schreef:
Ze heeft echt een ongeuk gehad toen ze met een hengstige merrie langs haar hengst af liep, ze is toen op de betonnen grond gevallen en heeft 1 dag in het ziekenhuis gelegen!

Het is maar net wat je quote, want roelie schrijft dus ook dat ze er zeker geen letsel aan over heeft gehouden

Merry98

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:07

naja letsel of geen letsel.. alsnog is ze verkeerd bezig met die paardenhandel

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:07

ze heeft er een plaat voor haar hoofd aan over gehouden :+

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:08

Yell schreef:
Het is maar net wat je quote, want roelie schrijft dus ook dat ze er zeker geen letsel aan over heeft gehouden

Wat bedoel je precies? Ik stel ook helemaal niet dat ze er letsel aan heeft overgehouden.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:13

roelie85 schreef:

nope!

Goh, nu ik dit lees heb ik nog eens haar berichten er op nageslagen. Het grappige is dat ik het al eens eerder heb gelezen, ik heb dus al eerder haar berichten nagetrokken maar ik kan me niet meer herinneren waarom. Anyway, zij heeft met veel bombarie lopen te verkondigen in een HK topic dat het een vreselijk ongeluk was, dat het trauma-team 6 uur met haar is bezig geweest, en dat ze vijf dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Liegen zit blijkbaar in haar aard?
marialva @ [BKR] [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Ik voelde me met haar verbonden omdat ze zoals ik op haar site had gelezen net als ik hersenletsel had. Volgens mijn informatie mag je als je hersenletsel hebt geen morfine hebben omdat ze dan niet in de gaten kunnen houden of je alert blijft.

In dat topic schrijft ze dat ze geen tv kan verdragen, vreemd dat een laptop dan wel kan.

Citaat:
ze heeft me 20 meter meegeslurt en me tegen een betonnen muur aangesmeten daarbij ben ik vol op mn achterhoofd gevallen met alle gevolgen van dien ik weet zelf van niets meer heb dit allemaal vanaf het moment dat ik nog stond en van horen vertellen van de persoon die mij vond!

dit stukje klopt ook niet helemaal
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 25-05-10 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:15

git schreef:
Ik heb inmiddels de uitzending ook gekeken, kon die avond niet, maar via programma gemist kan je nog eens kijken.
Ik schrik me kapot, bij deze dame ben ik op het terrein geweest. Je kan daar namelijk ook pension stalling huren, en een kennis van mij heeft mii diverse keren mee op dat terrein genomen. Het is hier zowat om de hoek.
Ik heb haar daarbij ook gezien, en ze leek mij een vriendelijk, ongecompliceerde dame. Geen problemen maken waar het niet hoeft. Schrijf maar op wat je gebruikt hebt, en dan rekenen we dat nadien af.
Gelukkig heeft mijn kennis er maar een maand gestaan, hoe het met het afrekenen is verlopen heb ik eigenlijk nooit gehoord. Als ik nu kijk hoe zij met de dieren omgaat, kan ik alleen maar blij zijn, dat ik daar nooit meer hoef te komen. Ze woont in een boeren dorpje, waar ze het denk ik niet makkelijk meer gaat krijgen.
Ze woont daar in een kast van een huis. Heel mooi daar.
Jammer dat je zoiets moet verdienen( ahum bezwendelen is eerder gepast denk ik) over de rug van mensen en dieren.

het is inderdaad niet haar huis, zij woont zelf nog een aardig eindje af van de stallen zelf. Verder heeft de verhuurder van de stallen vrijwel nooit problemen met haar gehad. Ik vind het enorm vervelend voor de verhuurders want hun worden nou in het zwarte licht gezet. Ze verhuren geen stallen om brood mee te verdienen, maar ze zullen nou voorlopig geen klanten meer zien..
Verder weet ik dat C al haar bezittingen en paarden nog mooi op dat terrein heeft staan, maar ik heb haar niet meer langs zien komen sinds zondag :=

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:15

Yell schreef:

Wat bedoel je precies? Ik stel ook helemaal niet dat ze er letsel aan heeft overgehouden.

Die kern van waarheid zie ik dus niet.. Je hebt een letsel, of je hebt geen letsel.

Zij beweerde van wel, terwijl blijkt dat dit verzonnen is, als ik Roelie goed begrijp...
Laatst bijgewerkt door Yell op 25-05-10 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:20

Ben wat aan het spitten geweest in haar topics... En wat zij soms plaats :\ Heb trouwens ook een paar mooie citaten gezien :')

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:39

Yell schreef:
Quote Girl in the mirror
Yell schreef:

Die kern van waarheid zie ik dus niet.. Je hebt een letsel, of je hebt geen letsel.

Zijn beweerde van wel, terwijl blijkt dat dit verzonnen is!

Ik zou hier maar mee oppassen Yell met dit soort opmerkingen want dit kan worden opgevat als smaad. Zij heeft immers wel degelijk in het ziekenhuis gelegen en moderators hebben berichten met updates over haar situatie geplaatst indertijd.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:41

fargo schreef:
Ik zou hier maar mee oppassen Yell met dit soort opmerkingen want dit kan worden opgevat als smaad. Zij heeft immers wel degelijk in het ziekenhuis gelegen en moderators hebben berichten met updates over haar situatie geplaatst indertijd.

Ik ken haar niet persoonlijk.. Ik lees dat hier.
En sorry, heb meer vertrouwen in Roelie dan in de berichten van toen...............

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:45

Yell: Roelie heeft in dit topic ook aangegeven dat ze inderdaad in het ziekenhuis heeft gelegen! Dussss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:51

fargo, maar ze had geen hersenletsel.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:04

Ik ga me steeds meer verbazen over die vrouw...
Wat een mafkees is dat ze, ze leeft helemaal in haar eigen wereldje lijkt wel.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:13

Yell: de kern van waarheid hoeft niet perse te liggen in het feit of ze al dan geen letsel had. (Daar durf ik ook niets over te zeggen, want het kan idd goed mogelijk zijn dat ze er iets aan heeft overgehouden, of het nu iets ernstigs is of van minder ernstige aard). De kern van waarheid is enkel wat ik quote uit Roelie's post onder mijn uitspraak, dat ze inderdaad een ongeluk heeft gehad met een hengstige merrie en dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen.
Overigens is dat zo gedaan hoor, iemand een bericht naar de mods laten sturen. Bijvoorbeeld als ze een zakelijk mailaccount had, of als ze zich voordoet als haar man. Ze was ook helemaal niet zo'n regular in dat HK topic.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:18

nombrado schreef:
daarom is het zo lastig beoordelen deze zaak
er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal

Maar de advocaat van deze mevrouw heeft toch ruimschoots de kans gekregen om haar kant uiteen te zetten of heb ik me dat verbeeld?

Ik krijg een heel naar gevoel bij sommige reacties in dit topic. Het lijkt nu wel haast alsof sommige mensen vinden dat een beetje te goed van vertrouwen zijn of weinig kennis van paarden hebben erger is dan bedrog.

Ik wacht trouwens nog steeds op de eerste melding van een tevreden klant van deze mevrouw. Ieder bedrijf heeft wel eens ontevreden klanten maar dat zich helemaal geen één tevreden klant meldt vind ik persoonlijk geen erg goed teken.

Als er hier aspirant kopers meelezen zou ik jullie de volgende tip willen geven:
Als een verkoper alleen maar positieve dingen over het dier zegt zou ik op m'n hoede zijn. Ieder paard heeft zijn sterke en zwakke punten. Als er eerlijk gepraat wordt over een minder goed punt van het paard komt dat op mij altijd goed over.
Laatst bijgewerkt door Hermelientje op 25-05-10 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:22

Yell: de kern van waarheid hoeft niet perse te liggen in het feit of ze al dan geen letsel had. (Daar durf ik ook niets over te zeggen, want het kan idd goed mogelijk zijn dat ze er iets aan heeft overgehouden, of het nu iets ernstigs is of van minder ernstige aard).

Volgens mij hadden we het hier specifiek over hersenletsel, met hersenletsel lig je meestal iets langer als 1 dag in het ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:28

Jeetje, sorry, maar volgens mij praten jullie enorm langs elkaar heen. Iemand hier zegt/vraagt "en er is dus helemaal niets waar van het verhaal in dat topic?" waarom GITM dus Roelies berichtje quote waarin staat dat er wel een ongeluk gebeurd is maar dat er geen lange ziekenhuisopname is geweest.

Er is dus wel degelijk IETS waar van het verhaal: er is een ongeluk gebeurd en C. heeft een dagje in het ziekenhuis gelegen. Volgens mij is dat alles wat GITM met die quote en de opmerking wilde zeggen.. waarop iedereen maar begint te zagen over het evt. leugen over hersenletsel- maar daar zegt GITM volgens mij helemaal niets over!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:29

Ben de uitzending nu aan het kijken heb hem nog nieteens helemaal gezien, maar wat een akelig mens is dat zeg.
Dat meisje met lucky doet me echt pijn, en dat over de rug van een kind, hoe wreed kun je zijn........ :r
Hoop dat de belastingdienst haar op de korrel heeft, dat ze zelfs nog geen shet meer kan houden.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:33

jeetje , heb heel het topic doorgeworsteld...! Wat een gedoe allemaal
sneu voor het meisje, hoop dat ze toch veel plezier gaat beleven aan de pony.
Spat betekent niet altijd het einde. Hoop ook dat nog veel gedupeerde zich
melden, zodat er echt actie ondernomen kan worden. Zag iets staan van een
Lotus? Dat kon ik niet helemaal plaatsen, en dat andere paard is die al gevonden?

Verder gebeurd dit veel, mijn afgekeurde sportpaard had ik ook te koop voor recreatie
DA verklaring dat hij hier voor geschikt was. Ook ik werd benaderd door een bepaalde
stal, wat de bodemprijs was voor mijn paard. Ik de stal op bokt op geduikeld en de site
en op die site stonden alleen maar gezonde goedkope dieren, en na wat verdere research
schijnen daar ook verschillende berichten van rond te gaan.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:11

noudy schreef:
Ben de uitzending nu aan het kijken heb hem nog nieteens helemaal gezien, maar wat een akelig mens is dat zeg.
Dat meisje met lucky doet me echt pijn, en dat over de rug van een kind, hoe wreed kun je zijn........ :r
Hoop dat de belastingdienst haar op de korrel heeft, dat ze zelfs nog geen shet meer kan houden.

Ah de belastingdienst.... ze zal vast niet ingeschreven staan bij de KvK en braaf ieder jaar belasting betalen.
Ben benieuwd wat de belastingdienst maakt van de 48.000,- die alleen al Lucky en de paarden van de politieman hebben opgebracht. Ik hoop echt zoooo dat ze achter haar aan gaan. :o

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:12

Waves schreef:
noudy schreef:

Ah de belastingdienst.... ze zal vast niet ingeschreven staan bij de KvK en braaf ieder jaar belasting betalen.
Ben benieuwd wat de belastingdienst maakt van de 48.000,- die alleen al Lucky en de paarden van de politieman hebben opgebracht. Ik hoop echt zoooo dat ze achter haar aan gaan. :o

je kan anoniem een tip geven he wist je dat dan gaan ze controleren

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:20

Bij de fokkers waar ik toen mijn paard had gekocht(wat toen eigelijk kwa verzorging slechte stal was) Hebben mij wel de goede paarden aangewezen voor als beginners om te kiezen en duidelijk vertelt welke voor mij niet geschikt was en om die eerlijkheid ben ik blij om. Natuurlijk had ik die eerst tijdje verzorgt voor ik der kochte.

Alleen jammer de verzorging zover achter laten was op die stal anders was het nog een goeie stal geweest.

Jammer er niet veel goeie stallen zijn.

emmyenharry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:48

ik heb natuurlijk gekeken naar de uitzending, was ook enorm blij dat het werd uitgezonden. ik vond het paard, kamilla een mooi paard hoor, jammer dat ze een slachtpaard was. ik vond het ook heel erg zielig voor het veulentje. 1 PLICHTER is ZE. egt heel zielig voor dat meisje met Lucky en ook voor de andere man. ik hoop ook dat ze streng wordt aangepakt en misschien ook dat er nog meer mensen zich gaan melden..

dit kan gewoon niet.

ik vond het naar te zien dat ze kamilla sloeg op haar neusje terwijl ze niks deed, en die advocaat maar zeggen; dat zij haar paard niet mishandelde. egt heel zielig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:51

Waves, als je 48.000 euro uit kan geven aan paarden, dan ga je naar een gerenomeerde lusitanofokker. In belgie zitten er ook een aantal. Dan kan je zelfs voor dat geld een pracht van een gezond en hoog geschoold paard kopen....als je zoveel geld hebt, wat wil je dan? Dan ben je toch gewoon een onwetende man met paarden???

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:55

russel schreef:
Waves, als je 48.000 euro uit kan geven aan paarden, dan ga je naar een gerenomeerde lusitanofokker. In belgie zitten er ook een aantal. Dan kan je zelfs voor dat geld een pracht van een gezond en hoog geschoold paard kopen....als je zoveel geld hebt, wat wil je dan? Dan ben je toch gewoon een onwetende man met paarden???

Dat ben ik met je eens maar wat heeft dat met mijn post te maken? :D
Ik had het over dat Marialva die inkomsten vast niet allemaal netjes aan de belastingdienst heeft opgegeven en dat ik hoop dat ze daar achteraan gaan.

Waarom die man zoveel geld aan die oplichtster geeft dat snap ik ook niet. Ik snap überhaupt niet dat een politieman zoveel geld heeft :') Doe ik toch iets fout. Maar dat is een heel ander onderwerp :+