Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natasja91 schreef:Wat gebeuren er gekke dingen vandaag

Sunrise_ schreef:Ik vind dit paard heel erg sympathiek. Je ziet gewoon dat hij er hard voor moet werken.
gabixcoen schreef:essie_blue schreef:Haha geweldig haar reactie toen ze verkeerd reed. Knap hersteld, ze gaat goed!!
Helaas gemist.. wat deed ze?
Sunrise_ schreef:"Het is druk in Aken". Ligt vast aan mij, maar ik zie een grotendeels lege tribune?
Rebecca schreef:Hoop zo dat de heren er wat van bakken , kotsmisselijk met buikloop is ook niet alles en dan paardrijden
essie_blue schreef:gabixcoen schreef:
Helaas gemist.. wat deed ze?
Schudde haar hoofd en leek er om te kunnen lachen haha. Vind haar proef overigens net zoals Dujardin wat te hoog gepunt. Vind het wel een sympathieke amazone.
gabixcoen schreef:[naam] schreef:Hoop zo dat de heren er wat van bakken , kotsmisselijk met buikloop is ook niet alles en dan paardrijden
Eddie en hansie en hun kotsverhaaltje! Eddie was niet zo lekker tijdens zijn proef en kotste Fritsie onder.. Fritsie werd boos en bleef staan. Eddie werd eruit gestuurd. Daarna kwam hansie die voor zijn proef al een pufje gelaten had en zijn broekje was een beetje bruin. Sjonnie die rook dat pufje en ging er vandoor. Ook hansie werd eruit gestuurd en daar ging het nederlandse team terug in de vrachtwagen met pufjes en kotsen!