Cayenne schreef:Ik ga hier letterlijk dood op de perstribune. Kanonnen Dat ik dit live meemaak zeg Ja maak me maar weer jaloers he
Cayenne schreef:Ik ga hier letterlijk dood op de perstribune. Kanonnen Dat ik dit live meemaak zeg Doe jij juigen als de balk eraf gaat??
Aaaaaaaaaahh mijn stream loopt vast. Loop nu al 2 ruiters achter ofzo ik lees alleen maar jullie commentaar
JoyCiej007 schreef: ohw mén dan baal je écht gigantisch!!!!!!!!!!!maarja ook zíjn geluk heeft hij opverbruikt tijdens dit parcours!Inderdaad erg jammer, maar hij heeft veel balken wel geraakt en dus idd veel geluk gehad. Maar wel jammer.
Ik ben boodschappen wezen doen en had mijn samsung note bij me en heb de olympische spelen lopen kijken terwijl mijn vriend allerlei zooi in het karretje gooide die we normaal nooit kopen.
S_zanne schreef:Jongens ik heb nog 5 minuten dan MOET ik weg!Rij door!!Nee, juist niet, want we willen meer tijdsfouten hebben
Cayenne schreef:Ik ga hier letterlijk dood op de perstribune. Kanonnen Dat ik dit live meemaak zeg Wat een ervaring!!! Geniet, geniet, geniet!!