Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...och echt.... zo sneu!
Ze is heel tevreden met haar proef zag er heel netjes uit, en hield zich goed toen het zo gigantisch ging regenen.
Jeetje kunnen die lui op de tribune hun mond niet even houden? Heb medelijden met amazone en paard ..
Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...Ah dat vind ik echt zielig .
Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...Blijdschap of omdat ze op safe heeft gereden?
Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...
Rinske schreef:Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...Ah dat vind ik echt zielig .Ah dat vind ik ook zielig
Van blijdschap? Of vanwege de laatste OS en wedstrijd met Salinero? Of vanwegse Sjef die niet goed is? Waarom huilt ze dan?
Sani schreef:Marcel Maijer @MarcelMaijerAnky staat huilend pers te woord!Haal ik uit het andere OStopic...Ah
Melisjee schreef:Van blijdschap? Of vanwege de laatste OS en wedstrijd met Salinero? Of vanwegse Sjef die niet goed is? Waarom huilt ze dan?Vraag ik me nu ook af.
Wat een asociaal gegil op de tribune vanwege die regen, dat doe je toch niet....petje af voor de amazone en paard, zo stoïcijns en geconcentreerd doorrijden ondanks alles!
Ben ik weer! Hagel! Sjef was gisteravond niet goed [VN] Anky van Grunsven naar 73%, Sjef plotseling niet goed
Oooo die regen. Ik wilde zeggen 'blij dat ik daar niet op de tribune zit nu', maar eigenlijk wil ik daar best zitten.