Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Degenen die het hardst geroepen hebben in het orignele fotowedstrijd topic en in het HK topic DAT DE FOTOWEDSTRIJD NEP WAS hebben April Fooled staan. De 30 inzenders zijn uiteraard niet 'gefooled' want die hebben serieus meegedaan aan de wedstrijd.
Ibbel schreef:Degenen die het hardst geroepen hebben in het orignele fotowedstrijd topic en in het HK topic hebben April Fooled staan. De 30 inzenders zijn uiteraard niet 'gefooled' want die hebben serieus meegedaan aan de wedstrijd.
pharagirlke schreef:mag ik die titel houden?uik vind hem leuk
xKatleentjex schreef:Ibbel schreef:Degenen die het hardst geroepen hebben in het orignele fotowedstrijd topic en in het HK topic hebben April Fooled staan. De 30 inzenders zijn uiteraard niet 'gefooled' want die hebben serieus meegedaan aan de wedstrijd.
Wahahahah
Mag ik het moderatorteam er op wijzen dat ik ook een inzending heb gedaan? >;-) .
Wààrom zou het SpIrIt niet geweest kunnen zijn, maar dan de egtuh en niet du tekenfillumverzie.
Hitime schreef:Staat inderdaad wel wijs ja.
xxsweet schreef:Oehh toen ik april Fooled zag staan heb ik gelijk naar mezelf gekeken omdat ik nog met het briljante idee kwam om een joker bij ieders naam te zetten die een inzending had gedaan omdat het een 1-april grap was hehe![]()
Maar ik ben vriijj hehe
xKatleentjex schreef:Wahahahah
Mag ik het moderatorteam er op wijzen dat ik ook een inzending heb gedaan? >;-) .
Wààrom zou het SpIrIt niet geweest kunnen zijn, maar dan de egtuh en niet du tekenfillumverzie.
Eline schreef:Ik zet die van jou wel even bij xxsweet neer
xxsweet schreef:Jaaaaa hahah, moet mn grote mond ook houden hehe