Tallie_Ho schreef:Die dingen zouden verkleuren bij warmte onder het zadel geloof ik.. Een of andere vragenlijst ingevuld, ik was er zwaar van getraumatiseerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Die dingen zouden verkleuren bij warmte onder het zadel geloof ik.. Een of andere vragenlijst ingevuld, ik was er zwaar van getraumatiseerd
Ariebombarie schreef:Tallie_Ho schreef:Die dingen zouden verkleuren bij warmte onder het zadel geloof ik.. Een of andere vragenlijst ingevuld, ik was er zwaar van getraumatiseerddat meen je
Eline schreef:Ik heb het al gezegd, maar ik doe het nog een keer: jammer dat er zo flauw gereageerd wordt. De lengte van de oren gaat natuurlijk over de lengte van de oren van het paard zelf, niet de paar milimeter die je op de foto kunt zien. Ik heb dat nog even verduidelijkt in de startpost.
Saffier schreef:Die heb ik net gevonden idd (2005) welke waren er dan in 2006 en 2007???
Tallie_Ho schreef:Eline schreef:Ik heb het al gezegd, maar ik doe het nog een keer: jammer dat er zo flauw gereageerd wordt. De lengte van de oren gaat natuurlijk over de lengte van de oren van het paard zelf, niet de paar milimeter die je op de foto kunt zien. Ik heb dat nog even verduidelijkt in de startpost.
Normaal had ik al een UN of OW gehad voor het offtopic reageren in een topicIk geloof er dus nog minder van dan toen ik mijn eerste post deed daarstraks
![]()
Ariebombarie schreef:jeetje, dus ik moet door heel nederland gaan rijden om dat paard te zoeken.. en dan ook nog een meetlatje naast zn oor gaan leggen?!
hoe verzin je ze zeg!
pharagirlke schreef:Ariebombarie schreef:jeetje, dus ik moet door heel nederland gaan rijden om dat paard te zoeken.. en dan ook nog een meetlatje naast zn oor gaan leggen?!
hoe verzin je ze zeg!
BWAHAHAHAHAHAHAH*valt van stoel* ahahahahahhahahahah
![]()
Zooooooooo moet het?En ik maar denken dat ik het hier op bokt ergens zou moeten vinden
pharagirlke schreef:Saffier schreef:Die heb ik net gevonden idd (2005) welke waren er dan in 2006 en 2007???
2006 was er een ban knopje, als je daarop drukte dan was die persoon voor tien minuten gebant
2007 was er de adopteer een mod/mid actie
zal ze even zoeken voor je.
Ariebombarie schreef:*toetert*
kom op chick, spring bij me in de auto, gaan wij die knol es zoeken
pharagirlke schreef:Ariebombarie schreef:*toetert*
kom op chick, spring bij me in de auto, gaan wij die knol es zoeken
*springt via het open dakraampje in de auto*
*kijkt geirriteerd naar die versnellingspook en wrijft over pijnlijke plek op bil*
*zet zich op de passagierszetel en doet gordel aan, vraagt even of arie wel een rijbewijs heeft?*
Ariebombarie schreef:Arie heeft al dik 8 jaar rijbewijs.... have no fear (zal er niet bij vertellen dat ik 2 mnd geleden een kettingbotsing gehad heb)
ok honey... where should we go? to the My little April Fool pony stables?