Vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. Ik heb Maaike ook een paar keer ontmoet tijden de boktritten in het noorden in de begin tijd van Bokt waar ze met Sarah van de partij was. Afschuwelijk....
Verdorie zeg, kan het niet helemaal geloven... Las laatst nog een berichtje van haar, en toen dacht ik, hey die ken ik nog! Met dat mooie lange haar en die leuke Tinker en Shet... En nu, niet meer. Kippenvel...
Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan familie en vrienden...
Het is echt eventjes schrikken. Ook al kende ik haar ook alleen maar van Bokt maar voor de rest in RL niet!! Heel veel sterkte voor die gene die haar wel hebben gekent!
het is gewoon onwerkelijk, en machtig moeilijk te begrijpen, zeker voor de nabestaanden en goede vrienden die dicht bij maaike stonden. allemaal heel veel sterkte.
Open ik Bokt,en kijk bij het nieuws,denk he bekende naam Maaike v/d Vis? Zie de foto................................... En toen kreeg ik het zo koud. Ander halve week terug heb ik nog met haar over en weer gemaild,ik had een borsttuig van haar gekocht en bedankte haar voor de goede en snelle afhandeling ervan. Ze vroeg me of ik een foto wilde sturen van mijn Tinker met het borsttuig om en dat heb ik vorig weekend gedaan. We hadden leuk mail contact om dat bleek dat we allebij een zwarte tinker hadden met bles en 1 wit voetje...................... Het mailen hield wel ineens op,en helaas zal ze nooit mee antwoorden............................ Ik heb het koud........................................... Wil iedereen die van haar hield heel veel sterkte wensen voor nu en alle moeilijke dagen die er nog komen gaan. Maaike rust zacht.