Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:Bedoel je dat Anky ging praten en hij toen ging bokken? Want ik heb het filmpje meerdere malen gezien, maar ik heb Anky niet horen praten...
imke schreef:ik denk dat Anky het allemaal in scene heeft gezet. Coby heeft haar een enorm bedrag toegezegd, als zij van Nelson af zou vallen. Zo werd de aandacht afgeleidt van het Power and Paint imperium.
MSQuincyTE schreef:Was de losrijd piste dan echt zo'n ramp, ik ben er zelf niet geweest maar ik wel van meerdere bokkers gelezen dat die niet groot was en ook nog eens buiten als ik het goed heb
WendyBZ schreef:MSQuincyTE schreef:Was de losrijd piste dan echt zo'n ramp, ik ben er zelf niet geweest maar ik wel van meerdere bokkers gelezen dat die niet groot was en ook nog eens buiten als ik het goed heb
foto's op pagina 2 in dit topic.
Ulissa schreef:Deze clinic kost een bom duiten heb ik begrepen.
Ik persoonlijk denk heel anders over deze Clinic.
Wat heeft het publiek aan deze Clinic. Er zitten voornamelijk basisruiters in het publiek.
* Don't try this at home* wordt er door Anky en Jansen gezegd. Ik vraag mij af waarom schotel je het publiek zo'n clinic dan in godsnaam voor.
riona schreef:Wij waren er op zaterdag en hebben naar voltige gekeken. Ook deze mevrouw vertelde dat ze niet echt haar paard had kunnen los werken en dat daarom daar nog deed. Misschien moet iedereen wat harder klagen want de organisatie heeft het blijkbaar niet gehoord. En alles op papier zetten is wel handig omdat men altijd maar verwacht dat Anky het wel doet en ook zij is afhankelijk van haar paarden en die staan bij haar voorop. Petje af voor Anky
_Lindy_ schreef:Misschien hoort dit meer bij het vorige topic, maar die zit nu op slot:
Ik ben degene die ‘het filmpje’ heeft gemaakt en zondagavond op youtube heeft gezet en maandagavond weer verwijderd heeft.
Ik heb gelezen dat er nogal veel reacties zijn dat mijn opmerking ‘ik heb het op film staan jongens’ en het gegiechel eromheen onrespectvol tegenover Anky zou zijn. Die reacties zijn ook de reden dat ik het filmpje maandagavond van youtube heb gehaald, maar ik wilde graag toch nog even reageren, want als je het mij vraagt zien veel van jullie spoken.
Allereerst even: Dat gegiechel wat op het filmpje te horen is, is niet van mij afkomstig, maar van een heel goede vriendin van mij, die naast me stond toen ik aan het filmen was (ik giechel niet zo hoog :p). “Ja, schuif de schuld maar weer af” zie ik jullie al typen, maar dat bedoel ik er niet mee, het enige wat ik ermee wil zeggen is dat ‘het gegiechel’ en de opmerking los van elkaar staan, van 2 verschillende personen afkomstig zijn. Dus het is niet “ik heb het op film staan jongens, hihi” maar ‘ik heb het op film staan jongens’ en tegelijkertijd ‘hihi’ (het een ook niet al reactie op het ander ofzo, zucht).
Dit typte ik zondagavond:
‘Ik heb het ook IRL gezien. Ik heb het trouwens ook op film staan, maar ik weet niet of het wel zo aardig is om dat op internet te zetten.’
Nadat ik dat geschreven had (wat misschien ook niet zo slim was, maargoed) waren er bokkers die het toch heel graag wilden zien. Het filmpje is te groot om via email te versturen, dus besloot ik het toch maar op youtube te zetten, als men het dan per se wilde zien.
Dit typte ik een uur na mijn eerste bericht, ook zondagavond:
‘Ik heb besloten mijn zelfgemaakte filmpje toch maar op internet te zetten, aangezien ik nu al van een paar bokkers pb's heb gekregen of ze het mogen zien.
De link : http://www.youtube.com/watch?v=lvwXiXEpJsI
overigens bedoel ik er niks vervelends mee dat ik dit filmpje op internet zet. En let vooral niet op mijn domme: 'Ik heb het op film staan jongens'. Mijn eerste gedachte was: wow, ik heb iets heel bijzonders gefilmd.![]()
Maarja, iedereen valt natuurlijk wel eens. ’
![]()
Nou had ik toen dus al wel gedacht dat er mensen zouden zijn die moeite zouden hebben met die opmerking, dus schreef ik eronder dat je daar maar niet op moest letten, want dat die opmerking niet vervelend bedoelt was. Waar ik dan weer niet aan had gedacht is dat heel veel bokkers graag op iemand zeuren, zonder goed te lezen. Ik bedoelde die opmerking namelijk niet in de trant van ‘nou kan ik thuis ook nog lachen’ maar eerder als een mededeling, gewoon letterlijk wat er staat, als een feit.Jammer dat zoveel van jullie dat verkeerd opvatten.
Goed, dan over dat gegiechel:
‘Nou, je hebt twee soorten lachen:
1. Hahaha.. dat was grappig!
2. Hahaha.. net goed voor haar. ‘
Mag ik hier nog een derde soort aanvullen?
Zo ja: 3.Whoehoehoehoe......dat ging (bijna) mis!
Die gebruik je naar mijn mening als uiting van spanning. Dat is de manier waarop ik bijvoorbeeld lach als ik in een achtbaan zit (beetje raar voorbeeld), maar ook als ik in de sloot val (nog raarder voorbeeld). Of dan eigenlijk vooral op het moment van spanning, namelijk als ik begin te vallen en het nog niet zeker is of ik in de sloot terechtkom of niet.
Degenen die mijn filmpje hebben bekeken en goed geluisterd hebben, moet het opgevallen zijn dat er het hardst gelachen wordt op het moment dat anky er bijna naast ligt, en nadat ze erna lag niet zoveel meer. Als je het mij vraagt werd er, zeker door die vriendin van mij, vooral gelachten via soort 3.
Nadat ik maandagavond van honderden mensen heb moeten lezen hoe onrespectvol ik wel niet was heb ik het filmpje van youtube verwijderd, ik had genoeg van die reacties. Vervolgens heb ik via pb zo’n 15 reacties gekregen of ik het er alsjeblieft weer op zou willen zetten, of het per email naar hen zou willen versturen, want ze wilden het ook zo ontzettend graag zien. Daarnaast staan er in verschillende topics ook nog vragen of het filmpje niet nog ergens te zien was. Ik bedoel, prima als jullie mij onrespectvol vinden, maar zou ik dan mogen zeggen dat driekwart van de bokkers sensatiezoekers zijn?
Het filmpje is inmiddels te zien bij de herhalingen van rtl boulevard, dus de mensen die het nog willen zien kunnen het daar zoeken, maar stuur mij alsjeblieft geen pb’s meer of je het filmpje mag zien, die heb ik genoeg gezien de afgelopen dagen. Ik ga in ieder geval zelf het filmpje niet meer op youtube zetten (ongetwijfeld zal er wel een of andere sensatiezoeker zijn die het filmpje heeft opgeslagen en het wel weer op youtube gaat zetten)
Overigens, voordat mensen dat gaan vragen, heeft rtl boulevard mij nooit gevraagd of ze mijn filmpje mochten uitzenden. Sterker nog, ik kwam er pas vanochtend, zo’n 12 uur na de uitzending, achter dat het mijn filmpje was die was uitgezonden. Ook niet helemaal netjes van rtl boulevard vind ik, maar goed daar valt nu toch weinig meer aan te doen.
Oja, en opmerkingen als ‘hoezo ga je het filmen als een paard aan het bokken is’ heb ik weinig aan, ik was namelijk al aan het filmen ver voordat Nelson begon met bokken, het enige wat ik heb gedaan is gewoon doorgaan waar ik mee bezig was.
En dat ik anky’s niveau nooit zal bereiken, nee dat heb ik ook nooit gedacht. Ik geloof ook niet dat ik dat zou willen.
Nou, ik heb mijn woord gedaan. Jeetje wat een lap text is het geworden zeg.Goed, ik hoop dat er nu wat meer mensen zijn die geloven dat mijn filmpje niet lullig bedoelt is.
hooi schreef:Nou goed, dat heeft ze wel netjes opgeschreven ja. Ik snap het ook wel. Enne, btje offtopic, maar mij ontgaat altijd waarom ze dat kind altijd en eeuwig Yannick Jansen noemt ipv gewoon Yannick! Hoe gaat dat dan als ze m aan tafel roept? Yannick Jaaaaaaaansen: eten, nu!
Kelly_ann schreef:_Lindy_ schreef:Overigens, voordat mensen dat gaan vragen, heeft rtl boulevard mij nooit gevraagd of ze mijn filmpje mochten uitzenden. Sterker nog, ik kwam er pas vanochtend, zo’n 12 uur na de uitzending, achter dat het mijn filmpje was die was uitgezonden. Ook niet helemaal netjes van rtl boulevard vind ik, maar goed daar valt nu toch weinig meer aan te doen.
Ik weet ook niet of ze daar toestemming voor nodig hebben van jou. Als je iets publiceert op internet en het openbaar maakt (geloof dat je daar op youtube voor kunt kiezen) dan maak je het gemeengoed, iedereen mag het zien. Ik kan het mis hebben hoor, copyright enzo....
Je hebt in iedere geval voor veel bekeken beelden gezorgd