arie53 schreef:Is dit wel acceptabel?
Zat ik ook al aan te denken, de reacties toendertijd waren vrij mild. Beetje hypocriet.
En wie het hele filmpje heeft gezien weet dat deze foto's echt geen momentopnames waren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arie53 schreef:Is dit wel acceptabel?
Aimee schreef:Hester schreef:Op de foto's van het Duitse topic dat Griebels erbij haalde valt 't mij op dat 't zadel ver naar achter lijkt te liggen? Zo blijkt maar weer dat je zonder goed passend tuig ook een eind kan komen...
Bedoel je de foto's van Heike Kemmer?
Dat zadel ligt echt niet te ver naar achterenHet is eerder zo dat veel mensen hun zadel te ver naar voren leggen en dat deze correct ligt.
Verder in het algemeen:
Ik vind het behoorlijk triest dat bij de afkeuring van de praktijken van Christine Wels gelijk trainingsmethoden van anderen gehaald worden waar men het niet mee eens is. Geen probleem dat je daar een andere mening over hebt, maar dit is appels en peren vergelijken.
Jolliegirl schreef:nogmaals : waarom wil iedereen dat filmpje zien??????
Kunnen jullie je niet zelf bedenken hoe het eruit gezien zou hebben, of zoeken jullie nou echt iets om je tijd te doden...
Jolliegirl schreef:er is al 3/4 x gezecht dat dit Heike Kemmer niét is! maar dat het hier gaat om de vrouw van dit topic.. Lezen dus.
WildWings schreef:Arie, da's acceptabel hoor, wanteuh, hij loopt over z'n rug en niet gespannenUhu. Oh wacht, het is Anky niet.. nee, dan is het niet acceptabel natuurlijk...
(zo gaat dat geloof ik hier)
Aimee schreef:Jolliegirl schreef:nogmaals : waarom wil iedereen dat filmpje zien??????
Kunnen jullie je niet zelf bedenken hoe het eruit gezien zou hebben, of zoeken jullie nou echt iets om je tijd te doden...
Waarschijnlijk om het zelf te kunnen zien ipv op de woorden van anderen af te moeten gaan![]()
Die foto gaat te ver, maar laat bij lange na niet zien wat de verhalen vertellen... Laat mij dat filmpje dus maar zien.
Paula1990 schreef:Nee om het te zien duhhh ziealleen een foto en aan 1 moment kan je niet kijken of het altijd zo is!
sjorsie schreef:ik snap niet waarom iedereen dat filpje wil zien, foto zegt genoeg denk ik dan, komt een beetje over als sensatiezoeken
Redrumfox schreef:Ik wil ook graag het filmpje zien, ik oordeel niet tot ik 'm gezien heb. 1 Foto zegt in mijn ogen niet genoeg namelijk.
Redrumfox schreef:Ik ben het zeker niet eens met de manier waarop gereden wordt op deze foto, maar 1 foto zegt mij niet genoeg om een eerlijk oordeel te geven.
Jolliegirl schreef:Wil je daarmee zeggen dat je niet kunt oordelen over deze foto?
een ruiter hoort ten aller tijden NIET zo op een paard te zitten..
Redrumfox schreef:Die foto, het verslag en de reacties van andere bokkers zeggen mij ook meer dan genoeg. Maar ik heb altijd van huis uit meegekregen om niet te oordelen voordat je het zelf duidelijk hebt gezien en niet de mening van ''de kudde'' te volgen.