Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Hij deed het niet naar alles en iedereen?
Ja dan is het anders
runningkawa schreef:wat heeft een noodknop voor nut als er niemand bij is om er op te drukken?
l
paintedblack schreef:Het is wel heel gemakkelijk om alles en iedereen de zwarte piet toe te spelen waarom dit ongeluk gebeurde
maar laat het een waarschuwing zijn voor alle anderen die kinderen bij een stapmolen zien spelen. (of je nu ouder bent of manegehouder of voorbijganger)
Het is gewoon zo dat kinderen willen ontdekken dat maakt ""een goede ouder "" zijn soms ook heel moeilijk.
Ik denk dat dit de gedachte moet zijn achter dit verhaal en dat die ouders dit ook zouden willen.
Runningkawa
ja ongelukken gebeuren maar om nu zo keihard te stellen omdat die ouders ergens aan het kletsen waren ? Het komt op mij over alsof je hiermee aangeeft ''eigen schuld dikke bult''
ze zijn hiermee wel hun kind verloren wat maakt het nog uit wie er nu wel of niet verantwoordelijk was op dat moment. Ik weet hoe moeilijk het is om kinderen constant in de smiezen te houden wanneer je zelf met iets anders bezig bent ,zeker op een manege
Een beetje meer mededogen en begrip voor deze ouders die zoiets vreselijks hebben meegemaakt,zou je niet misstaan .