Kimberley77 schreef:Iemand er ook nog bij stil gestaan dat de pony per ongeluk op de voet terecht is gekomen, dat ze er alleen op af is gegaan om de jongen bang te maken? (praat het niet goed hoor, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden)..
Ik zou je zeggen, toen we net ons paard hadden en ik nog geregeld buiten reed, had je ook al irritante jochies die erop kickte als je paard ervan schrok. We zijn een flink aantal keren op die jongen afgereden om ze af te schrikken... ik was toen van de leeftijd van dat grietje die nu de rol in dit verhaal speelt.
Dat het meisje doorgereden is nadat haar paard op zn voet is gaan staan is niet geheel netjes om het maarz o uitte drukken, maarz e is waarschijlijk erg jong, óf niet doorgehad, óf zo geschrokken..dat laatste lijkt me niet het geval, want er liep iemand naast en die rent niet zo hard om weg te kunnen vluchten uit angst wat ze gedaan hebben.. klinkt meer als een samenloop van omstandigheden.
Vind dit als ik eerlijk ben overtrokken gedoe..ik mak een melding van mishandeling welke niet ernstg genoeg was, die jongen werd alleen maar telefonisch aangesproken op zijn gedrag en een grietje als deze wordt vermeld in een opsoringsbericht..
Als je je paard op iemand afstuurt, neem je daarmee het risico dat het paard de persoon kan raken. Wil je iemand niet per ongeluk raken, dan moet je je paard niet op iemand afsturen.
Even los van het feit wat er nu werkelijk aan het incident vooraf is gegaan.