Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:hij geeft zelf aan dat deze paarden er nog niet helemaal 100% klaar voor zijn.. ik denk dat hij dat het best aanvoelt
libke schreef:denkt wss al aan de volgende olympische spelen
jojo23 schreef:Ik had die mensen de hand blauw geslagen als ik zo'n bod kreeg.![]()
Ik tref nooit zulke mensen
Meetje22 schreef:Ik denk ook dat dit uitstel van verkoop is.
Als iemand dat paard zo graag wil hebben komt ie ook wel met 6 miljoen over de balk en vraag me af of ze dan nog nee zeggen.
Ik zou de mijne er zo voor wegdoen maar ik vind het hun ook wel sieren dat ze nee zeggen.
MissJ schreef:jojo23 schreef:Ik had die mensen de hand blauw geslagen als ik zo'n bod kreeg.![]()
Ik tref nooit zulke mensen
Ik ook niet, terwijl ik toch echt paarden van dezelfde kwaliteit heb staan. En ik rij nog beter dan Zoer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lovely1 schreef:voor hoeveel is Lingh gegaan trouwens?
Emilia schreef:Vind het zo'n bullshit dat het paard blijft vanwege de carriere van Albert. Van dat geld kan hij zo weer een andere topper kopen! Ok hij kan dan niet meteen op het hoogste niveau meerijden maar uiteindelijk zal hij er wel weer komen.
Lovely1 schreef:Emilia schreef:Vind het zo'n bullshit dat het paard blijft vanwege de carriere van Albert. Van dat geld kan hij zo weer een andere topper kopen! Ok hij kan dan niet meteen op het hoogste niveau meerijden maar uiteindelijk zal hij er wel weer komen.
Met dit paard draait hij al in de top... het is een eigen paard dus de band is denk ik groter en voor het geld hoeven ze het kennelijk niet te doen.. zo'n bullshit vind ik het niet. Albert draait op dit paard weer lekker mee...