Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Jaagde en joeg mag allebei volgens het Groene Boekje.
nikkiej_86 schreef:keal???
snap em even niet
caboclo schreef:het zit allemaal raar en naar in elkaar..
want gister werd er gezegt dat ''alle eigenaren''{dus meerderen}
op de kant stonden t wachten..
en nou schijnt {wat ik er nu uit begrijp} dat de paarden dus van 1 eigenaar zijn.?!
het ken zijn als ik
het fout opvat maar dat
is ieder voorzich
ik hoop dat al deze paarden + mensen niet op zullen geven!!
Marigold schreef:op nu.nl weer een update
ceasario schreef:Cayenne schreef:wat?
.....
"Ja daar heb ik geen opdracht voor gegeven"![]()
en dan nog ook de Dierenbescherming met een korrel zout nemen.
Die vent heeft geen hart.
Hij speelt het uit op de Politiek :D ( Boerenslimheid) Net de Schipholbrand.
Karin schreef:Zie je nou wel, allemaal drukte voor niets. Men had gewoon moeten afwachten, het water zou vanzelf wel weer zakken.
Amnero schreef:http://www.nu.nl/news/870488/12/Reddingsoperatie_paarden_Marrum_afgeblazen.html
hier word gemeld dat de reddinsactie inmiddels is afgeblazen
SANEX schreef:En wie is ineens die vrouw ? Tgaat toch steeds over een vent, en die ik net op de radio hoorde was toch echt een kerel
Karin schreef:Amnero schreef:In het oorspronkelijke bericht EN op het nieuws, hebben ze het over een VROUWELIJKE eigenaar...
Er is al eerder uitgelegd dat het gaat om een vader met een zoon en een dochter.
Karin schreef:Zie je nou wel, allemaal drukte voor niets. Men had gewoon moeten afwachten, het water zou vanzelf wel weer zakken.
Emilia schreef:Karin schreef:Zie je nou wel, allemaal drukte voor niets. Men had gewoon moeten afwachten, het water zou vanzelf wel weer zakken.
Dat vind ik niet. Er zijn tenslotte wel 18 paarden omgekomen.
Emilia schreef:Karin schreef:Zie je nou wel, allemaal drukte voor niets. Men had gewoon moeten afwachten, het water zou vanzelf wel weer zakken.
Dat vind ik niet. Er zijn tenslotte wel 18 paarden omgekomen.