woowww, Echt supergoed... ik kan me voorstellen hoe blij jullie moeten zijn ik zit hier helmaal met tranen in me ogen, heel emotioneel verhaal wel.. heeelllll veel plezier met marcus het is jullie gegunt
echt super dat hij weer terug is na zo'n tijd wachten veel plezier deze zomer en nog andere jaren met marcus ik hoop dat de dader zo snel mogelijk gepakt word. ik ben erg benieuwd wat hij allemaal heeft megemaakt waneer hij weg was
Machonito
Bedankt weer allemaal voor jullie lieve en enthousiaste reacties! Voor diegene die niet alle pagina's willen lezen(het zijn er ook al weer veel) zet ik hier weer even de link neer naar het album foto's die gemaakt zijn van "zijn verzorgers" weer terug naar huis:
Ik heb net de foto's bekeken! Wat ziet hij er goed uit. toppie! Alleen als je een 1paard in een 2-paards trailer vervoerd moet je hem altijd links zetten. Maar goed, kwam zeker door alle spanningen
edit: las net je pb, wat een grappig verhaal van de trailer
Ja, hij krijgt al spiertjes bij zijn buik Hij was een beetje uhmmm zwart toen hij terugkwam maar na een wasbeurt zag hij er zo uit: http://www.mijnalbum.nl/Foto=CMIT4MKA Issie niet knap haha
wauw! ik vind het echt super dat hij weer terug is!! echt geweldig dat het eerlijke en lieve mensen zijn geweest gelukkig staat hij nu weer lekker in zijn stalletje waar hij hoort!! heel erg veel plezier en geluk verder met Marcus ik heb ernaar uitgekeken op de dag dat hij weer terug zou komen! nu is het eindelijk werkelijkheid XxX BianCatjee
Gefeliciteerd !! Je moet zeker heeel blij zijn dat hij weer terug is ? Arm beestje, wie weet hoe hij zich gevoeld zou hebben, gelukkig is er wél goed voor hem gezorgt !
Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor jullie betrokkenheid en medewerking vanaf het moment dat Marcus was gestolen tot nu toe nu hij weer thuis is.Heel veel lieve woordjes en geluk wensen die ching en ik in ontvangst hebben mogen nemen.Helemaal super!!! Nogmaals........BEDANKT ALLEMAAL
Super gefeliciteerd dat je Marcus teruggevonden heb en dat hij bij lieve mensen gestaan heeft. Dat is toch een hele geruststelling!!! En aan de foto's te zien hebben ze heel goed voor hem gezorgd.