toen ik dit las zat ik gewoon te huilen... ik weet niet wat ik moet zeggen erg veel sterkte en ik hooop dat hij het nu mooi heeft.. ook al geloof ik niet in de hemel... erg erg erg veel sterkte
Jeetje, wat erg. Dat zo'n paard zo aan zijn einde moet komen. Kan me niet voorstellen hoe het is, en zou het ook niet willen. Heel, heel veel sterkte en geluk toegewenst!!!
Dit is te erg voor woorden, verschrikkelijk, ik wens je sterkte, en na dit ongeval wens ik je alle geluk van de wereld toe. Ik wil niet weten hoe het is als het je eigen paard is, je vriendje, je alles..
Ik reed op de bewuste hemelvaardag dus ook op de A2, aan de andere kant van de weg. Zag in de verte al zwaailichten en toen ik dichterbij kwam zag ik een vrachtwagen op de zijkant liggen, en iemand met een paard aan het touw, ik kreeg de rillingen en zei tegen mijn vriend op dat moment, gelukkig, dat is goed afgelopen. Maar nu ik dit verhaal lees, heeeel veel sterkte met dit verlies. Al heeft niemand er iets aan kunnen doen, het blijft te onbegrijpelijk voor woorden. Nogmaals, veel sterkte...
Met tranen in me ogen, wil ik iedereen sterkte wensen die dit paard kende. En zeker de eigenarese ervan!! Heel veel sterkte, zo te horen was het echt een leuk paardje. Jammer dat hij niet langer mocht leven..
Dit is echt ongelofelijk..... ken Paso Doble (helaas) alleen van de mega scores met crossen! Wat verschrikkelijk om zo'n geweldig paard op deze manier te moeten verliezen! Ik wens jullie heel veel sterkte!