Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:22

als het echt waar is,is het VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!

uhm ik zal in iig de omgeving hier in de gaten houden
rotterdam,barendrecht,ridderkerk,heerjansdam,zwijndrecht enz enz

/knip

ik vind het wel raar dat als het allemaal geplant is en de steler komt niet uit de omgeving...dat ze maar 1 paard meenemen!!!
maar ja alles kan.....

ik hoop voor je dat je je paardje snel terug vind en ik zal mn ogen zeker openhouden,verder volg ik dit topic
Laatst bijgewerkt door Lielle op 18-04-06 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: speculatie verwijderd

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:26

Heel erh veel sterkte!
Ik zet de avatar in me profiel !

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:27

Oh mijn paard is gestolen, dan ga ik maar naar Kelpen.....
Een volkomen logische actie, maar niet heus.

Waarom zou ChingYi het niet fijn vinden als je informeerd naar de stand van zaken? Als je mijn vriendin was dan was ik je dankbaar dat je interesse toonde.
Zoals het in jullie vriendenkring gaat lijkt het wel of het niks uit maakt een paard meer of minder...
Kom we gaan lekker naar Kelpen.

Blijft nog altijd staan dat deze haflinger (zonder papieren) voor de handel totaal onaantrekkelijk is. Als het beest weggehaald is dan is daar een andere reden voor. Kan niet anders. Een tinker kost gauw €3000,00, dat is handel, met of zonder papier.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:28

Hij hoeft natuurlijk niet de handel in te gaan, misschien heeft iemand hem meegenomen die hem voor zijn kinderen wil houden, en die een flink eind van de stal vandaan woont. In dat geval is de handelwaarde niet van toepassing

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:30

Ook ik vind het niet terecht dat de TS niet word vertrouwd. Ik weet niet wat ChingYi voorheen allemaal heeft verzonnen [Kwam zoiets tegen eerder in dit topic.] maar dan nog heeft ze het goed recht om met dit soort dingen [In eerste instantie.] wel vertrouwd te worden. Tot het tegendeel wordt bewezen natuurlijk.

Ik vind het heel erg dat Marcus is gestolen; Helaas woon in aan de andere kant van Nederland, maar ook ik zal mijn ogen open houden.

ChingYi zal nu wel op school zitten; denk dus dat ze daarom niet op bokt is, en nog niet heeft gereageerd.

Dat ze ineens hardstikke depri moet zijn, omdat haar [Verzorg-]paard is gestolen, en dat ze meteen nergens meer mag reageren/niet vrolijk mag zijn/heel nederland meteen af moet reizen vind ik ook onterecht.
Ieder mens uit zijn/haar gevoelens op zijn/haar manier.

Iedereen is anders.

Sommigen hier op bokt scheren iedereen maar over 1 kam. [Spreekwoord. ]

Sterkte, ChingYi.

*Blijft dit topic volgen.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:32

Cayenne schreef:
Kimberly77 schreef:
Ik persoonlijk vind het heel naar dat er gespeculeerd wordt over het feit of het wel of niet waar is. Ieders goed recht, maar kom dan achter niet weer met een hypocriet sorrytopic op forumzaken, omdat jullie te snel een conclusie hebben getrokken.

Pardon..? Dat sorry topic was van mij, en welgemeend, voor de rest zie je mij hier toch echt niet zeggen dat de TS liegt, in tegendeel, ik ben al bijna 2 uur bezig met flyers maken. Hoe kun jij uberhaupt zoiets hypocriet noemen? Neem niet aan dat je door je scherm heen kunt kijken en zien of het gemeend is of niet. Bovendien ging dat over iets heel anders.

En bedankt.. Ik zal de volgende keer wel 2 keer denken voordat ik weer excuses durf te maken.

Lieve schat, het was niet zo naar jouw gericht (was juist goed bedoeld topic, maar achteraf is het zo'n domper als het hier zo zou zijn), ik heb daarin zelf ook gereageerd, het was ten aangeven dat we juist van dat topic hebben geleerd als het goed is en dus onze conclusies nu beter voor ons kunnen houden totdat iets zeker is, stel dat het wel waar is, dan is het toch enorm verdrietig als dat meisje zo neergehaald wordt hier?

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:33

Kimberley77 schreef:
Lieve schat, het was niet zo naar jouw gericht (was juist goed bedoeld topic, maar achteraf is het zo'n domper als het hier zo zou zijn), ik heb daarin zelf ook gereageerd, het was ten aangeven dat we juist van dat topic hebben geleerd als het goed is en dus onze conclusies nu beter voor ons kunnen houden totdat iets zeker is, stel dat het wel waar is, dan is het toch enorm verdrietig als dat meisje zo neergehaald wordt hier?

Amen!!

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:35

Kimberley77 schreef:

Heb je gelijk in Voelde me even een beetje aangesproken maar voor de rest no hard feelings hoor

Yank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:38

Vreselijk! Dat is denk ik de grootste nachtmerrie die er is, als je paard wordt gestolen.

Heel veel sterkte en geluk toegwenst met de zoektocht naar je paardje!

Mieke_Cunna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:39

He jakkes!
Niet alweer... Sterkte meid en veel succes met zoeken!
Ben echt blij dat Anisha onopvallend staat.
je moet weten dat anisha daar staat anders zie je niks wat op paardjes lijkt godzeidank.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:41

ik ben het ook helemaal met je eens Kimberley!

We willen haar absoluut helpen en ondersteunen. Ik blijf het een vaag verhaal vinden maar wil absoluut niet zeggen dat TS liegt. Wel is er in het verleden gebleken dat bokkers kunnen liegen over dingen waar je voor je gevoel niet over kunt en mag liegen. Ik heb alleen gezonde argwaan .

Wel vraag ik mij nog steeds af:
trisca schreef:
wat ik mij wel afvraag....
Wat heeft ze wel om te bewijzen dat het daar pony is? Al het dier niet gechipt is, zal hij waarschijnlijk ook geen paspoort hebben. Een haflinger met een bles van ongeveer die leeftijd is zeer lastig te achterhalen en als je het dier vind heb je haar nog niet... Bovendien als je de leeftijd schat heb je kennelijk ook geen papier..
Wil je haar opeisen met haar entingsboekje? Heb je die wel, of is het dier ook niet geent??

Ik zou ook niet de hele dag achter de pc zitten, maar ok niet naar school gaan eerlijk gezegd. Ik denk dat ik iedereen lastig zou vallen die misschien kan bijdrage aan de zoektocht..

Stuiterbal_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:44

Ik heb het topic zitten volgen..
Maar ik vindt het allemaal een beetje vaag gaan
Maar verder sterkte

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:45

Hmm.. dit is inderdaad erg kut.. !
Ik zal m denk vast niet zien..
Succes met zoeken !

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:48

het is iid wel een beetje vaag.
maar sterkte ermee

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:49

Ik heb even op marktplaats gekeken maar zie ook nergens een oproep staan :S dat vind ik best raar

zal ik het erop zetten of niet??

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:51

maickell0ver schreef:
Ik heb even op marktplaats gekeken maar zie ook nergens een oproep staan :S dat vind ik best raar

Lijkt me niet jouw taak om dat te doen.

lonneke2

Re:

ik hoop dat als het paardje niet meer terug gevonden word (die kans zit er dik in zonder chip) hij toch een goede nieuwe eigenaar krijgt. verder wens ik je veel sterkte in je zoektocht. ik hoop dat dit verhaal idd echt waar is anders zal nooit iemand je meer vertrouwen.....
Laatst bijgewerkt door lonneke2 op 18-04-06 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Re:

Niet doen, als het foute boel is krijg jij de schuld, daarbij heeft TS aangegeven dat ze hem zelf op markplaats zou hebben gezet.
Dat blijkt dus niet waar te zijn....

trisca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:52

maickell0ver schreef:

Weet je alle gegevens? Ik denk dat TS meer weet over het paard. Als je geen papieren hebt ofzo moet je denk ik wat eigenschappen eropzetten. Misschien wondjes, littekens of karaktereigenschappen.

Maar ik vrees dat het erg lastig wordt om een pony zonder zwart/wit bewijs terug te eisen.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:52

Ik kan trouwens het bericht waarin ze zei dat het paard niet gechipt is, niet zo snel meer terugvinden, dus pin me er niet op vast. Maar ik ben er wel zo goed als zeker van dat ze gezegd heeft dat hij niet gechipt is Ik ga even verder zoeken.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:53

dat is ook weer zo... ik heb gekeken tot en met eergister en er stond niets ik ga nog even op speurders kijken.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:53

Ze heeft hier ergens in het topic gevraagd of we haar willen helpen, de flyer willen ophangen ed. Gezien zij nog geen flyer heeft geplaatst, is het mss handig om toch even te wachten op een reactie van haar hier? Hoe meer gegevens hoe beter en er ontbreken er nog een aantal nl..
Op marktplaats wel al overal gekeken? Pony's en paarden en ook toebehoren?

Ik la shet ook ergens hoor dat ie niet gechipt was, pagina 3 geloof ik.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:54

Het staat wel degelijk op Marktplaats, ik zag het net nog onder "vermist" staan. De advertentie is door haar zelf geplaats.

Voortaan even beter kijken.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:55

Waar bemoeid iedereen zich mee???
Jullie eisen zowat dat de bekenden van ChingJi maar moeten bellen enzo, laat ChingJi zelf bepalen wat er wel en niet moet gebeuren!
En blijkbaar heeft ze ook nog zelf een leven in plaats van dat ze alleen maar op Bokt leeft.
Ik vind het niet normaal hoe er gereageerd wordt zeg, laat mensen in hun waarden en wacht gewoon even af op haar verdere reacties!!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:55

misschien moet zij even een flyer maken en die beschikbaar maken voor ons? Dat kan iedereen hem printen en ophangen en zijn alle gegevens correct.