Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Albertine_N schreef:De merrie kon gruwelijk draven, maar het hogere werk hebben we haar nooit zien doen.(die kans heeft ze ook niet gehad) Het is maar de vraag of ze ooit die kwaliteiten als Bonfire en Salinero zou hebben.
Met haar dood, die ik erg betreur, wordt wel de mythe in stand gehouden.
Citaat::+![]()
Mijn god zeg, jullie kunnen echt bij de Prive of Story gaan werken...................
jollyjoker schreef:Albertine_N schreef:De merrie kon gruwelijk draven, maar het hogere werk hebben we haar nooit zien doen.(die kans heeft ze ook niet gehad) Het is maar de vraag of ze ooit die kwaliteiten als Bonfire en Salinero zou hebben.
Met haar dood, die ik erg betreur, wordt wel de mythe in stand gehouden.
In de BIT stond ook dat ze als Showpaard enorm was maar er nooit bekend zal worden hoeveel talent ze nou echt had!
Only_Tom schreef:Citaat:![]()
![]()
Mijn god zeg, jullie kunnen echt bij de Prive of Story gaan werken...................
En, waarom dat?
Only_Tom schreef:Mijn baas heeft met de oude eigenaren geonderhandeld, Waar ze nu van was is een goede kennis van ons..
en het paard is degelijk wel verzekerd, zelfs bij 2 maatschappijen
xx_Irisje schreef:heb even geen zin het hele topic door te spitten :
zonde van zo;n merrie..
is er al iets meer van de doodsoorzaak bekent ?
ceasario schreef:Only_Tom schreef:Mijn baas heeft met de oude eigenaren geonderhandeld, Waar ze nu van was is een goede kennis van ons..
en het paard is degelijk wel verzekerd, zelfs bij 2 maatschappijen
....
ynskje21 schreef:Is weer teruggekocht door de keizershoeve tijdens de veiling heb ik gelezen....
Only_Tom schreef:en het paard is degelijk wel verzekerd, zelfs bij 2 maatschappijen
CGJ12 schreef:Only_Tom schreef:en het paard is degelijk wel verzekerd, zelfs bij 2 maatschappijen
........ en nu maar hopen dat die maatschappijen dat van elkaar wisten........![]()
![]()