zondag is het 2 maanden geleden dat t gebeurd is.. de brand bij de boerderij.. de lege plek is nog steeds pijnlijk om te zien.. en dat zal ook zo blijven.. de eigenaars hebben nu een soort containers in de bak waar ze wonen.. er wordt en nieuwe stal en nieuwe boerderij gebouwwd... de mooie boom die de brand wel overleefd had maar zwart was is gekapt.. Er wordt binnenkort een nieuwe start gemaakt maar dit zal nooit vergeten worden!
Ik weet nog goed de dag dat ik het hoorde.. s'morgens werd ik wkkr gemaakt om 7 uur door mijn ma en die riep dta er een boerderij in de brand had egstaan en dat er paarden dood waren 13 paarden... ik wist gelijk welke stal ze bedoelde en ben gelijk een vriendin gaan bellen die daar stond met haar paard.. helaas was dit paard ook overleden.. Dit gemis is en blijft groot.. Ookal heb je er geen paard staan het doet heel zeer.. Ik vond de boerderij altijd het gezicht van barendrecht op weg naar het werk of naar school de meeste mensen die langsreden zag je altijd wel even op zij kijken naar de boerderij...
het is heel erg om te beseffen dat je je paard van de ene op de andere dag kwijt kan raken en dat je gewoon binnen een korte tijd je huis kwijt kan raken!
Mensen die eigenlijk hun kind kwijt raken want zo is het voor de meesten.. dag in dag uit ging je naar je paard.. sommige al jaren sommige nog maar een paar maanden.. het maakt niet uit hoe lang..
R.i.P Quinta, noby, jolly, gallant, olieza, rayel, happy, kas, stanley, freggle, moesta, kamin, jacky en hond moppie R.i.P
Familie Groenenboom en de eigenaars natuurlijk nog steeds sterkte met het verlies!
uit de krant: waarom??? 10 mei 2005.. Stal 't Nieuweland
Immens verdriet Jullie waren een groot deel van ons leven we zullen jullie altijd blijven missen! op deze maneir hadden jullie ons nooit mogen verlaten!
Heb nog niet eerder gereageerd maar kreeg ook kippevel toen ik het hoorde.
Ik werk in B'drecht en zag op de weg naar huis altijd die zwart geblakkerde boom boven alles uitsteken als een symbool van een vreselijk droevige gebeurtenis.Maar nu is dit symbool dus ook weg.
Ik wens iedereen die betrokken was heel veel sterkte om deze nachtmerrie een plekje te geven.
SanneRobin
Geplaatst: 09-10-09 14:09
mijn opa stond erbij, die woonde dichtbij. hij zag allemaal rood enzo, echt zo erg.. het is echt moeilijk om eroverna te denken, hoe die paarden zich zouden voelen! Kan er nog tranen in me ogen van krijgen..