nog een keer:
L E Z E N !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kwimmol schreef:[color=darkred]
Maar ik vind het een beetje vreemd, waar reed die man met die koets dan.. Dat moet dan wel bij een weg zijn geweest (snelweg ofzo) waar automobilisten wel zo hard rijden dat ze niet op tijd kunnen stoppen, of reed die automobilist gewoon te hard?!
Verder vind ik dat de politie niet zomaar op dieren mag gaan schieten, ook al is dit op verzoek, want hier hebben zij idd niet de deskundigheid voor! Zolang je niet weet wat je doet doe het dan niet! Maar meer dan 50% van de politie weten amper hoe ze met een wapen om moeten gaan! Wat een verschrikkelijk verhaal, maar de meeste mensen denken toch, ach het is maar een dier!! Ik ben blij dat ik er niet bij ben geweest, ik had er waarschijnlijk nu nog nachtmerries van gehad!
veel liefs kwimmol
paardensas schreef:echt stom van die politie agent.
misschien kon het paard nog wel gered worden.
en dan op hem schieten.
hij is echt een iidioot.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik be echt razend op hem![]()
-:(-
blijf ademhalen, blijf gewoon rustig ademhalen

paardensas schreef:echt stom van die politie agent.
misschien kon het paard nog wel gered worden.
en dan op hem schieten.
hij is echt een iidioot.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik be echt razend op hem![]()
-:(-

xKatleentjex schreef:Nieuwe testament: (Lucas 23,34) citaat: "Heer vergeef het hen, want ze weten niet wat ze doen."![]()
![]()
![]()
![]()
[image]
;)

xKatleentjex schreef:Nieuwe testament: (Lucas 23,34) citaat: "Heer vergeef het hen, want ze weten niet wat ze doen."![]()
![]()
![]()
![]()
[image]
Amethyst schreef:Oke... ik ga nu heel lief zijn en jou een...............................:
LEESBRIL cadeau geven![]()
LEZEN!!!!!!!!!
Het paard was NIET, ik herhaal, NIET meer te redden!
Ik pleit ook voor een slotje
paardensas schreef:sorry maar ik vind het zo erg dat paard zou zoo erg pijn gehad.
en ik hoef geen leesbril want volgens mij zijn mij ogen in orde.
saskia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
paardensas schreef:sorry maar ik vind het zo erg dat paard zou zoo erg pijn gehad.
en ik hoef geen leesbril want volgens mij zijn mij ogen in orde.
saskia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Citaat:echt stom van die politie agent.
misschien kon het paard nog wel gered worden
melissa1989 schreef:dit is toch niet niormaal meerdat paard wou zich alleen verdedigen door weg te komen!!!!!!! en dan zeggen ze dat ie hun lastig viel niet normaal meer dierenbeulen
![]()
![]()

melissa1989 schreef:dit is toch niet niormaal meerdat paard wou zich alleen verdedigen door weg te komen!!!!!!! en dan zeggen ze dat ie hun lastig viel niet normaal meer dierenbeulen
![]()
![]()
welshpony schreef:nou sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunne
maar okej de eigenaar wou t zelf dus maar dat moet ieder voor sich weten