Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 01:09

Ook bizar dat ik zoveel van die topics ken. En heel die rel met KiWiKo (GijsEnKim) en Poetsplaats of Geit wat was het. Daar werd zoveel bij het haar getrokken.

En dat van die Bedouin ja. Hoe ze haar man bleef verdedigen na alle nare verhalen. Benieuwd hoe het gaat vergaan is. Ik heb toen destijds bij trailfinders en nog een site dit topic gemeld.

Little_Gift

Re: Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 11:52

Gemeld? Hoezo? Waarom?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 11:58

Little_Gift schreef:
Gemeld? Hoezo? Waarom?

Omdat die man zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoonde bij meerdere vrouwen. Dat wil je niet als boekoptie aanbieden lijkt mij.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 12:02

poes schreef:
Ook bizar dat ik zoveel van die topics ken. En heel die rel met KiWiKo (GijsEnKim) en Poetsplaats of Geit wat was het. Daar werd zoveel bij het haar getrokken.

En dat van die Bedouin ja. Hoe ze haar man bleef verdedigen na alle nare verhalen. Benieuwd hoe het gaat vergaan is. Ik heb toen destijds bij trailfinders en nog een site dit topic gemeld.

Dat was inderdaad ook heel heftig dat verhaal.

Wat goed dat je dat hebt gemeld.

Geit was het eerst, later werd het poetsplaats.
Het idee daarvan werd geboren op een forumpje wat ik toen had. Weet niet eens meer hoe dat heette.
Maar dat was besloten.
Geit uiteraard openbaar.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 12:09

Suzanne F. schreef:
Little_Gift schreef:
Gemeld? Hoezo? Waarom?

Omdat die man zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoonde bij meerdere vrouwen. Dat wil je niet als boekoptie aanbieden lijkt mij.

Oef jeetje je kon dus een vakantie boeken bij die man terwijl hij zich dan te buiten ging aan ongeoorloofde uitingen/gedragingen jegens zijn vakantiegasten?
Begrijp ik het nu goed?
Wat bizar zeg!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 12:31

Dat begrijp je goed LG, het was bizar om te lezen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 12:43

En zijn vrouw zat op bokt en bleef alles bagatelliseren (haar eigen woorden notabene), echt heel vuil was dat.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 12:43

Wat ontzettend leuk dat Bokt al zo lang bestaat! Ik ben erbij sinds 2004 en inmiddels een ouwe taart van bijna 54. In de begintijd veel lol gehad op Bokt, ook een hoop lopen 'rellen'. Toen een tijdje niet actief geweest en nu weer wat meer. Vooral omdat ik het zure, nare, soms onmenselijke gedrag op sociale media niet kan verdragen en hier meestal gewoon nog met respect wordt gereageerd. Tuurlijk zijn er soms onenigheden, maar dat mag ook want we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn.
Bokt voelt voor mij nog wél als een gezonde plek waar ruimte en respect voor elkaar is. En dat vind ik heel hard nodig in deze rauwe tijden. Er zijn zoveel leuke topics en onderwerpen waar ik nog steeds van kan leren, ook al reageer ik lang niet altijd overal in. Bokt maakt gewoon deel uit van mijn dagelijks leven.
Dus Bokt: bedankt dat je er bent :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 14:21

Little_Gift schreef:
Oef jeetje je kon dus een vakantie boeken bij die man terwijl hij zich dan te buiten ging aan ongeoorloofde uitingen/gedragingen jegens zijn vakantiegasten?
Begrijp ik het nu goed?
Wat bizar zeg!

Ja. En zijn vrouw hier op Bokt praatte het eigenlijk een beetje goed. Hij bedoelde het niet zo.

KoperJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 14:51

Citaat:
Hij bedoelde het niet zo.

Is wat ze zei.

Hij bedoelde het natuurlijk wel zo :\

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 14:52

Iets met cultuurverschillen toch? Het topic is er volgens mij nog wel.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 14:54

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 15:01

Little_Gift schreef:
Begrijp ik het nu goed?
Wat bizar zeg!

De meiden van bokt die er waren geweest kwamen er om vrijwilligerswerk te doen. Er werd ze ook gevraagd paardenspullen mee te nemen want was daar moeilijk verkrijgbaar volgens de vrouw. Meiden hadden van alles ingezameld maar alle spullen werden afgekraakt en gekleineerd.

Ze maakten lange dagen in de brandende zon en de man probeerde hen steeds te ‘masseren’. Uiteindelijk zijn ze gevlucht met een taxi en achtervolgde hij ze zelfs naar het vliegveld. Echt een doodeng verhaal en die vrouw bleef het allemaal maar goed praten.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 15:03

Oh god wat een raar verhaal zeg, wat een kerel! En die vrouw... Volledig geïndoctrineerd of niet willen zien en kop in het zand steken?

KoperJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 15:13

Tja, zeg het maar. Als je het topic leest kun je zelf proberen te begrijpen waarom ze (niet) deed wat ze deed.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 17:21

Ik denk dat het soms moeilijk is daarover te oordelen als we zelf niet in die situatie zitten... Ik vind het vooral gewoon heel jammer, voor de mensen die het meemaakten maar ook voor de vrouw die er midden in zit of blijft zitten... Ga inderdaad eens dat topic lezen. De menselijke geest is best wel boeiend...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 21:42

Ik herinner me ook nog het topic van de stokkreupele Fries, volgens mij van een mod destijds? Was ook pittig om te zien, bleef ook maar aanmodderen. Had volgens mij een gekanteld hoefbeen, er was zelfs melding bij de dierenpolitie gemaakt. Hopelijk gaat het okee met het dier nu.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 09:47

Mars schreef:
Ik herinner me ook nog het topic van de stokkreupele Fries, volgens mij van een mod destijds? Was ook pittig om te zien, bleef ook maar aanmodderen. Had volgens mij een gekanteld hoefbeen, er was zelfs melding bij de dierenpolitie gemaakt. Hopelijk gaat het okee met het dier nu.

Oja dat staat mij ook bij inderdaad

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 11:55

Oef ja dat ging ook echt jaren door. Met de beste bedoelingen een dier zo eindeloos laten afzien. Snapte ook niet dat die mod mocht blijven op een paardenforum op een gegeven moment omdat ik het echt niet meer ok vond. Ze zag het volgens mij echt niet meer helder.