Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Ook bizar dat ik zoveel van die topics ken. En heel die rel met KiWiKo (GijsEnKim) en Poetsplaats of Geit wat was het. Daar werd zoveel bij het haar getrokken.
En dat van die Bedouin ja. Hoe ze haar man bleef verdedigen na alle nare verhalen. Benieuwd hoe het gaat vergaan is. Ik heb toen destijds bij trailfinders en nog een site dit topic gemeld.
Suzanne F. schreef:Little_Gift schreef:Gemeld? Hoezo? Waarom?
Omdat die man zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoonde bij meerdere vrouwen. Dat wil je niet als boekoptie aanbieden lijkt mij.
Little_Gift schreef:Oef jeetje je kon dus een vakantie boeken bij die man terwijl hij zich dan te buiten ging aan ongeoorloofde uitingen/gedragingen jegens zijn vakantiegasten?
Begrijp ik het nu goed?
Wat bizar zeg!

Little_Gift schreef:Oef jeetje je kon dus een vakantie boeken bij die man terwijl hij zich dan te buiten ging aan ongeoorloofde uitingen/gedragingen jegens zijn vakantiegasten?
Begrijp ik het nu goed?
Wat bizar zeg!
Mars schreef:Ik herinner me ook nog het topic van de stokkreupele Fries, volgens mij van een mod destijds? Was ook pittig om te zien, bleef ook maar aanmodderen. Had volgens mij een gekanteld hoefbeen, er was zelfs melding bij de dierenpolitie gemaakt. Hopelijk gaat het okee met het dier nu.