Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Hoe zou het paard er nu dan bijstaan? Het kan neem ik aan niet meer normaal grazen, ivm druk op voorbeen (breuk is toch voorbeen?), niet meer gaan liggen omdat het dan niet meer kan opstaan.
Stress van de pijn, zal het nog wel eten?
Hoe verplaatst je een paard in deze erbarmelijke staat überhaupt een paar meter. Laat staan over 1000+ km..
En idd zou die Xu figuur énige notie hebben van de komende maanden, de revalidatie, de prognose en de kosten?
Zelf zit ik nu te twijfelen, uit nieuwsgierigheid en ijdele hoop dat de rede hem toch zal bereiken, wil ik het volgen (weten hoe het afloopt), maar aan de andere kant, uit ergernis en onmacht ook zin het topic te ontstippen.
Alles te weten maakt niet gelukkig…
Marigold schreef:Hoe zou het paard er nu dan bijstaan? Het kan neem ik aan niet meer normaal grazen, ivm druk op voorbeen (breuk is toch voorbeen?), niet meer gaan liggen omdat het dan niet meer kan opstaan.
Stress van de pijn, zal het nog wel eten?
Hoe verplaatst je een paard in deze erbarmelijke staat überhaupt een paar meter. Laat staan over 1000+ km..
En idd zou die Xu figuur énige notie hebben van de komende maanden, de revalidatie, de prognose en de kosten?
Zelf zit ik nu te twijfelen, uit nieuwsgierigheid en ijdele hoop dat de rede hem toch zal bereiken, wil ik het volgen (weten hoe het afloopt), maar aan de andere kant, uit ergernis en onmacht ook zin het topic te ontstippen.
Alles te weten maakt niet gelukkig…
cariena1 schreef:Utixo schreef:Op Facebook nu alleen maar positieve reacties bij het laatste bericht en je kan niet meer reageren. Heeft hij de negatieve reacties verwijderd?
Ik vraag me echt af welk zichzelf respecterend transportbedrijf dit op zich neemt. Hoe lang is de reis? Te lang, dat is zeker.
Plaatse boze smiley op een bericht gelijk geblokt.
Popstra schreef:Het had al anders geweest als het dier niet zo een reis voor de operatie hoeft te gaan maken.
DuoPenotti schreef:Popstra schreef:Het had al anders geweest als het dier niet zo een reis voor de operatie hoeft te gaan maken.
Ja precies, als hij nu in Parijs was en het dier ondertussen al geopereerd.
Niet dat ik dan dezelfde keuze had gemaakt, maar had ik het nog kunnen begrijpen.
Maar nu dagen later, nog niet eens op reis en dan de veel te lange reis...
BigOne schreef:Tja, zie zijn opmerking!
We are going to France for surgery. There are many things to do here and now. I must communicate with the doctors, arrange the transportation, search money from everywhere, and stand in front of Furion. To the death squad among my followers: go to sleep, or go to your own horses for psychiatric healing! Otherwise I’ll shoot every one of you.
We moeten allemaal in therapie.
Hij snapt er echt niks van, arm dier .
Kirrietje schreef:In zijn story: “Als je nog goed genoeg bent om te dekken ben je ook nog goed genoeg om te leven.”
En dan een filmpje dat dat knol met zn ding staat te klapperen. Dan heb ik het nog even netjes verwoord.
…
Ibbel schreef:Kirrietje schreef:In zijn story: “Als je nog goed genoeg bent om te dekken ben je ook nog goed genoeg om te leven.”
En dan een filmpje dat dat knol met zn ding staat te klapperen. Dan heb ik het nog even netjes verwoord.
…
Uit je beschrijving maak ik op dat-ie staat te masturberen (dat doen hengsten door hun penis tegen hun buik te slaan). Masturberen is een manier om je pijn even kwijt te raken.
Dus tja, ook weer: niet weten waarom het dier iets doet en het alleen maar als iets positiefs kunnen opvatten.
GabberGill schreef:De reis mag niet in 1x afgelegd worden toch? Het verbaast me sowieso wat er hier allemaal gebeurd dus zou me niks verbazen als ze het met meerdere doen en dus wel de chauffeur wisselen en in 1x doorknallen.