Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Maar hoe kunnen ze dan doorgaan als ze niet aan de verplichtingen vol doen?
Cinnepin schreef:Maar hoe kunnen ze dan doorgaan als ze niet aan de verplichtingen vol doen?
Babootje schreef:Cinnepin schreef:Maar hoe kunnen ze dan doorgaan als ze niet aan de verplichtingen vol doen?
Zolang als het gaat... Er is een pagina op de website waar het ooit gestaan heeft maar nu niet meer.
Het kan zijn, dat de financiële stukken er even hebben gestaan tijdens de aanvraag van de Anbi status maar nu in ieder geval niet meer. Ik vind het ook heel vreemd dat er geen stukken zijn gepubliceerd op de KvK.
Het is mij ook echt een raadsel hoe ze die Anbi hebben gekregen. Belastingdienst zal het druk hebben.
Ik heb echt geen idee.
assie schreef:Daarnaast... als ze het slim hebben geregeld hebben ze de BV en stichting gewoon strikt gescheiden qua financiën. Dat mag gewoon.
Brainless schreef:Tazzey schreef:Op TikTok geven ze aan dat je moet mailen voor de jaarstukken.
En die krijg je gewoon niet.
Ze horen wettelijk gezien gewoon openbaar te zijn, voor iedereen in te zien/te lezen.
Earth schreef:idylle schreef:Iemand Tim Hofman al ingelicht?
Tim Hofman probeert boze mensen minder boos te maken. Zijn wij boos op pzb?
Babootje schreef:Ik heb op de FB site van Paard zoekt Baas nog maar eens gevraagd naar de jaarstukken, maar het bericht is verwijderd. Het heeft er wel even gestaan had ik gezien. Maar heel even....