Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Citaat:Moderatoropmerking:Leeggehaald ivm tegen de Boktregels
Nee dank je, ik heb nog wel fatsoen.
KellyR schreef:Dreamboy schreef:Het is toch ook een pensionstal? Mag hopen dat alle klanten opstappen.
Hier op in hakende.
Ze hadden 35 paarden staan, inmiddels zijn er nog maar 9.
De dames hebben intern een bericht naar buiten gebracht waaruit zij uit vrije wil beweren de stal te sluiten. Alle pensionklanten moeten eind deze maand (of volgende maand) vertrokken zijn.
Wat ik al eerder zei: ze hebben wel echt een unique selling point. Zeker als je paard geen voordroog mag in deze regio - heb je zo goed als geen andere opties.
Kortom - er komt een eind aan deze stal.
Ik vraag me af of "de papa van" ook echt de geld stekker er uit gaat trekken of dat ze zich onder de radar verder bezig gaan houden met deze praktijken..
Ik wacht de Funda advertentie af
Lalahorse schreef:Ze krijgen de inbeslag genomen paarden niet meer teug . Dir weet ik gewoon zeker . En ik ben geen ponylove en al helemaal niet om bokt op stelten te zetten . Wand ik ben een netjes persoon
Shae schreef:Lalahorse schreef:Ze krijgen de inbeslag genomen paarden niet meer teug . Dir weet ik gewoon zeker . En ik ben geen ponylove en al helemaal niet om bokt op stelten te zetten . Wand ik ben een netjes persoon
Bekijk je profiel eens. Daar staat gewoon je vorige username in.
Ik vind het vooral sneu om op die manier aan je aandacht te moeten komen, maargoed.
Dreamboy schreef:Zullen we het gewoon bij berichten over de twee dames houden en niet onze pijlen richten op lalahorse of ponylove22 of weet ik veel wie nog meer? Al verander je 20x van naam dan mag je toch gewoon mee discussiëren?
sasja0705"[quote="KellyR schreef:Dreamboy schreef:Het is toch ook een pensionstal? Mag hopen dat alle klanten opstappen.
Hier op in hakende.
Ze hadden 35 paarden staan, inmiddels zijn er nog maar 9.
De dames hebben intern een bericht naar buiten gebracht waaruit zij uit vrije wil beweren de stal te sluiten. Alle pensionklanten moeten eind deze maand (of volgende maand) vertrokken zijn.
Wat ik al eerder zei: ze hebben wel echt een unique selling point. Zeker als je paard geen voordroog mag in deze regio - heb je zo goed als geen andere opties.
Kortom - er komt een eind aan deze stal.
Ik vraag me af of "de papa van" ook echt de geld stekker er uit gaat trekken of dat ze zich onder de radar verder bezig gaan houden met deze praktijken..
Ik wacht de Funda advertentie af