Ayasha schreef:DuoPenotti schreef:Precies Askja
En dressuur hoort zelfs zo te zijn als een totale complet leek er naar kijkt dat die denkt dat het paard het vanzelf doet. Geen spanning maar een paard dat dus graag danst op de muziek.
En dat zie je al lang niet meer bij Nederland.
Kijk maar eens naar de commentaren op facebook van juist die leken. Misschien ook leerzaam.
Maar nee mensen die zelf de basisport hebben gereden mogen zelfs niets zeggen, want ze zijn geen GP. Die moeten hun bek maar houden en uit het topic stappen.
Overigens diegene die dat het hardste roepen zijn zelf ook nooit de Z uitgekomen of daar niet eens ooit aanbeland, dus voor hoeveel dat dan waard is.....
De enige die de Nederlandse manier van rijden nog goed keuren zijn de mensen die er zogenaamd wat van weten, want ja hij heft zijn pasjes in de piaffe tegelijkertijd op. En dan denk ik, kijken jullie dan echt niet verder dan dat? Oprechte vraag overigens. Want dat is waarom de punten er zijn. Daar waar diervriendelijker rijden af en toe een pasje mist en daarom lager scoort.En dat is niet eens altijd waar.
![]()
Verder kan ik me niet bij al je berichten in dit topic aan sluiten maar wel bij dit.
996981: Tis de juiste die het vraagt.Er is zo'n spreekwoord, iets met splinter en balk....
Waar precies veroordeel, polariseer en generaliseer ik?