Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:en wat is er mis mee te beseffen dat sommige paarden niet dikker worden terwijl er niet tekort geschoten word.
Waarom dat zo stug blijven denken?! Echt dat begrijp ik niet, echt niet.
DuoPenotti schreef:Ik zeg niet dat het nodig is, ik zeg dat het ondanks goede zorgen kan voorkomen.
En dat afgekat dat iemand het dan blijkbaar niet goed doet verschrikkelijk gemeen, onnadenkend, dom, nou noem nog maar wat van die woorden. Maar voornamelijk beterweter zal de lading wel dekken.
En dat er dan mensen een paard maar inslapen om aan die domme opmerkingen te ontsnappen vind ik verdrietig, puur door die bemoeizucht van de beterweters.
Betweters die overigens nog niet 1 keer goed advies gegeven hebben.
Pantykous schreef:Ik zie in dit topic veel mensen met oude paarden, sommige mager maar geeneen broodmager. Ik denk dat broodmager nooit nodig is, en jij blijkbaar wel, daar zit het verschil.
Askja schreef:DuoPenotti schreef:Advies hoeft ook niet. Dat kan iedere eigenaar van een oud paard ook buiten Bokt om wel vinden. Als dat op voorhand veroordelen van een ander op basis van een minimum aan informatie maar achterwege wordt gelaten.Betweters die overigens nog niet 1 keer goed advies gegeven hebben.
Dinopino schreef:Hoop dat het bovenstaande bericht van degene die zei: Ik heb geen tijd om meerdere voerbeurten te geven dus maar ingeslapen, niet helemaal kloppend is. Geloof dat niemand zo hard kan zijn. Denk dat er ook nog wel andere reden waren.
Dinopino schreef:IHN wat een mooi verhaal. En zo te lezen heb jij je gevoel gevolgd en je oordeel niet van een da laten afhangen.
IHN schreef:Dinopino schreef:IHN wat een mooi verhaal. En zo te lezen heb jij je gevoel gevolgd en je oordeel niet van een da laten afhangen.
nee, jlopt. Mooie is nog:dierenarts had beeld van mij hierdoor dat ik koste wat kost wilde proberen. Toen ik met mijn zieke hond van 15 naar hem toeging, wilden ze vanalles proberen. Ik zei:luister eens, is dit nog dierwaardig? Volgens mij is h8j er wel klaar mee.. da keek me aan of ie water zag branden:nou nee... inslapen zou beste beslissing vd dag zijn, maar ik denk:hoef ik nieteens voor te stellen aan je.
Sindsdien laat ie het aan mij.
Mindim schreef:Ik stoor me er wel eens aan dat het al gauw op artrose wordt gegooid bij oude paarden, zonder het paard eens een deugdelijk te onderzoeken, bij koudbloeden wordt vaak alles op mijt gegooid. Daar zeg ik dan ook wel wat van.