Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfann4 schreef:Ik verbaas me er ook heel erg over dat paardenliefhebbers wolven toejuichen hier in Nederland. En dan honden met wolven laten vechten om ze weg te jagen. Mooie dierenvriend ben je dan. Er lopen nog maar een paar rond hier, dat gaat nog gezellig worden als het er nog veel meer worden.
anjali schreef:dees_daan schreef:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij aanhanger bent van het Jainisme.. Dan zijn jouw berichten in dit topic toch wel een beetje apart te noemen.
Klopt,ik ben inderdaad officieel ingewijd in het Jainisme.Die mogen geen geweld gebruiken maar zeker wel zwakkere wezens die aangevallen worden verdedigen!Jains komen oorspronkelijk uit de Kshatriya-kaste, dat is de krijgerskaste.
LiselotZorro schreef:Sassy schreef:Dierhouderij zoals die was met vee buiten, dat zal in de toekomst verleden tijd zijn.
Tenzei de politiek gaat bijsturen, maar dat moet ik eerst nog zien.
En dan heb je straks van die extremisten in je stal die vinden dat dieren op stal opsluiten mishandeling is.
Het is echt heel erg dat je bijna hoopt dat ze een kind pakken zodat er een aantal mensen wakker gaan worden.
Popstra schreef:Mensen die het prachtig vinden hebben zelf geen dieren die kwetsbaar zijn. Dat dit allemaal leuk gevonden moet worden word bedacht door heertjes achter een bureau die geen ene kloot verstand hebben van hoe het er in de praktijk aan toe gaat
_Penotti schreef:Popstra schreef:Mensen die het prachtig vinden hebben zelf geen dieren die kwetsbaar zijn. Dat dit allemaal leuk gevonden moet worden word bedacht door heertjes achter een bureau die geen ene kloot verstand hebben van hoe het er in de praktijk aan toe gaat
Precies, met een balkon of een tuintje van niets.
Die echt niet weten dat 10.000 euro niets is voor een omheining die tegen een wolf bestand is.
En dan heb je met geluk 1 hectare gedaan.
Kendra schreef:Bizar dat (een deel van) de publiek opinie opeens zo kan omslaan.
Kendra schreef:Kinke schreef:die opinie is niet opeens omgeslagen, dat is al jaren aan de gang. Dat vuurtje wordt aangewakkerd door de anti-boeren/veehouderij clubs.
Maar schapenhouders waren tot nu toe nog wel oké.... Volgens mij is het ook voor een groot deel onnozelheid en onwetendheid.
Kendra schreef:Kinke schreef:die opinie is niet opeens omgeslagen, dat is al jaren aan de gang. Dat vuurtje wordt aangewakkerd door de anti-boeren/veehouderij clubs.
Maar schapenhouders waren tot nu toe nog wel oké.... Volgens mij is het ook voor een groot deel onnozelheid en onwetendheid.
sevke schreef:Ik kan jullie één ding beloven : als ik een wolf aantref in de buurt van mijn jonge sportpaarden, knal ik hem zelf overhoop. Sorry not sorry.
Een wolf is een prachtig dier, maar hoort absoluut niet thuis in dichtbevolkte gebieden als BE/NL. Het is in het belang van deze dieren ze hier weg te houden. Als ze al niet doodgeschoten worden door de mens, worden ze wel overreden in ons overdruk verkeer.
Iets anders denken is jezelf iets wijsmaken.
Popstra schreef:Blussem schreef:Kan het trouwens geen loslopende hond geweest zijn? Die kunnen ook erg agressief zijn.
Meen je dit nu serieus of zit je hier de boel te trollen?