Electra63 schreef:Janine1990 schreef:Toch grappig, ik kan nog steeds kaarten krijgen voor vandaag cq vanavond... Dat lukte me drie weken geleden niet meer bij het kfps... Die toen ook al wekenlang volledig uitverkocht waren... Met een beetje geluk kon je via marktplaats nog aan afzeggers komen...
Hoe kan zo'n klein stamboek die niets in de sport te zoeken heeft als ik sommigen mag geloven... Het zo goed doen qua liefhebberij...
Die kaarten zijn staankaarten.
De zitplaatsen waren allemaal bezetaan de ene kant van mij Duitsers en de andere kant Belgen
![]()
Ik vind de opmerking over het KFPS een beetje Calimero
Ik weet niet wat er Calimero aan is eerlijk gezegd... Misschien verkeerd aangeduid met grappig, want ik vind het helemaaal niet zo grappig eigenlijk.
Zoals Jan aangeeft kunnen er een hoop minder mensen in het VEC, maar de doelgroep/afzetmarkt van het KFPS is ook minstens deze factor kleiner dan die van het KWPN.
Zelf een paar jaar terug bij het afscheid van Valegro geweest in Den Bosch, kort daarvoor bij de 3e bezichtiging van het KFPS. Het sfeerverschil was echt bizar. En dat terwijl de kwaliteit van de dieren in Den Bosch natuurlijk vele malen hoger ligt voor de sport... Dat is gewoon een feit.
In het kader van mijn zorgen over de dressuursport, vind ik dit oprecht best zorgwekkend.
En dan zeggen Duitsers en Belgen natuurlijk niet veel... Ik hoop en verwacht dat er net als in Leeuwarden ook Mexicanen en Amerikanen rondlopen en niet alleen op de VIP.
En het zou natuurlijk verre van eerlijk zijn wanneer de doelgroep en afzetmarkt het KWPN afzetten tegen het internationale imago van de Nederlandse (dressuur)rijderij...