CharmingS schreef:Ik hoop dat het oplevert dat deze mevrouw zichzelf een achter haar oren gaat krabben, haar ogen open doet en het filmpje 50 x gaat terug kijken, en gaat reflecteren waar het mis is gegaan.. Als ze dat niet kan hoop ik dat ze het paard verkoopt, en een hobbelpaard koopt ofzo.
Want door maar te zeggen "ahh volgende keer beter" of "je had je dag niet", gaat deze vrouw haar ogen niet openen hoor.. Haar ego is al groot genoeg, aangezien ze zichzelf voor een proef inschrijft waar ZEI het niveau niet voor heeft. En daar heeft ZEI (amazone) zelf voor gekozen, lijkt niet dat ze is gedwongen om zichzelf in te schrijven voor deze proef..
Dus ja ik vind het niet meer als normaal dat daar dan negatief over word gesproken.
Deze mevrouw rijdt blijkbaar gewoon 60%, dus dat is een voldoende.. Ga jij je ook achter je oren krabben als je elke week terug komt met een winstpunt op een enkele keer na?
Deze vrouw aanvallen heeft echt geen enkele zin hoor, maar doe het vooral als je je dan beter voelt. Het is niet zo dat ze leest wat er op bokt staat.