7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:52

Percy schreef:
Ben ik met je eens, ik vond de vergelijking met Nouri alleen niet zo prettig. Over zijn toestand is veel meer bekend, om dan min of meer van hetzelfde uit te gaan vond ik niet zo passend.

Ben ik helemaal met je eens. :j[/quote]

Weetje ik reageer wel helemaal niet. Ik leef alleen ontzettend mee. En ik maak nergens een vergelijking alleen dat zowel mijn vriend en ik beide de hele tijd meeleven met mensen die we niet eens kennen... maar als ik niet eens mag melden dan ontstip ik dit topic.[/quote]

Weet je, wat mij betreft maak ik je geen enkel verwijt. Ik snap hoe je dit vergelijkt alleen vind ik dat dit los van elkaar staat. Ik ben alleen maar een mede reageerder in dit topic en ik snap echt wel dat je het heel lief bedoelde.

Wat goed dat ze weer iets vooruit aan het gaan is.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:53

Quote helaas wat verkeerd gegaan maar ik denk dat de strekking wel duidelijk is, hoop ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:55

Dat klinkt als een stapje vooruit, Annebe. Wat fijn. Dat er maar vele stapjes mogen volgen.

Lienek

Re: 7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:08

Ik zeg toch ik maak geen vergelijking... totaal niet maar goed als je niet wil lezen en begrijpen dat beide gevallen een impact hebben op iemand die ze niet persoonlijk kent dan houdt het op.
Ik trek me terug en ontstip dit topic.

Ik hoop dat Linge er helemaal bovenop komt maar helaas wordt de sfeer er in dit topic niet fijner op schijnbaar dus ik stop met meelezen hierbij om de sfeer oke te houden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:12

Wat fijn dat ze kleine stapjes vooruit maakt! Nog een lange weg te gaan, maar het begin is er!!

En ook ik vind het super knap van je dat je dit topic zo blijft updaten. Kijk meerdere malen per dag even of jij al wat getypt hebt, leef enorm met jullie mee!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:17

Ook ik lees mee en hoop steeds weer op een update met (kleine) vooruitgang.
Ik vind het ook heel knap dat je dat kunt en wilt doen.

Nogmaals veel beterschap en vooral heel veel sterkte voor jullie gezin.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:18

Wat fijn dat ze vandaag zo duidelijk reageerde.
En slaap lijkt me nu nog erg goed. Slapen lijkt me rust om te genezen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:22

veel heel sterkte!

wat ik me afvraag,over hoe lang kan je nu spreken van 'herstel',zonder revalidatie,dus eigenlijk herstel die ze helemaal op haarzelf doet?(mss raar geformuleerd,ook eerder naar wanneer jullie bv zeker gaan weten hoe je er voor staat,want nu zijn zo'n dingen bv nog totaal niet duidelijk lijkt me?)
of kunnen ze bv aan de hand van hersenscans reeds dingen gaan uitmaken waar ze mss problemen zou mee kunnen hebben?

want die onzekerheid lijkt me slopend....

Mandy73_unes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:27

Hier ook een meelezer..woon zelf nog niet zo lang in de buurt van Deventer dus t voelt erg dichtbij. Heel fijn deze update te lezen, hoop zo dat ze over een half jaartje ofzo weer gewoon een kind van 7 kan zijn wat lekker op school zit en van d'r paardje geniet....als is het maar gewoon lekker poetsen om weer vertrouwen te krijgen...heel veel sterkte en weet dat ik aan jullie denk!! (Al ken ik je niet, maar het grijpt mij erg aan)

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:29

Heel veel sterkte voor jouw en je familie de komende moeilijke tijden.

Aan Linge beterschap, dat ze er 100% bovenop komt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:17

Fijne update! Wellicht vertel je niet alles, maar dit zijn toch wel hele fijne lichtpuntjes zo, het meiske is hard aan het werk +:)+

Knoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:23

Ook ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen.
En wat fijn te lezen dat het met stapjes vooruit gaat.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:37

Wat erg en ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:48

tengeltje11 schreef:
veel heel sterkte!

wat ik me afvraag,over hoe lang kan je nu spreken van 'herstel',zonder revalidatie,dus eigenlijk herstel die ze helemaal op haarzelf doet?(mss raar geformuleerd,ook eerder naar wanneer jullie bv zeker gaan weten hoe je er voor staat,want nu zijn zo'n dingen bv nog totaal niet duidelijk lijkt me?)
of kunnen ze bv aan de hand van hersenscans reeds dingen gaan uitmaken waar ze mss problemen zou mee kunnen hebben?

Op scans kunnen ze vaak wel zien waar de schade zich bevind. Grof gezegd is het zo dat als er aan de linkerkant van de hersenen schade is dat dan de recherkant van het lichaam is ingeperkt in bewegingen. Zit er aan de rechterkant van de hersenen schade dan is de linkerkant van het lichaam ingeperkt. Elk deel van de hersenen heeft een eigen taak voor de aansturing van het lichaam. Vanuit hier kunnen ze dus deels opmaken wat iemand wel en niet zou kunnen. Uiteraard kan er tijdens revalidatie nog veel verandering komen in wat je leren kan. Sommige functies kunnen deels of helemaal terugkeren maar is niet gegarandeerd. Hoop dat het zo klein beetje duidelijk is.

Ik ben bij dat lezen dat er weer een klein pasje in de goede richting is.

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 01:24

Wat een mooie 'kleine' stap vooruit voor jullie.. We denken nog steeds elke dag even aan jullie, en de duimen blijven draaien!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:06

tengeltje11 schreef:
veel heel sterkte!

Kinderen kunnen vaak nog omleidingen leggen. Dat heeft even tijd nodig. :)

Dus het is eigenlijk vrijwel onmogelijk om uitspraken te doen over het resultaat over een x periode.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:29

Wat fijn dat ze contact maakte! Dat moet een heel fijn gevoel geven. :)

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:35

Ik heb een video compilatie gemaakt, zou iemand dit hier voor mij kunnen oploaden?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:43

Ja hoor, wil ik wel doen. :j Ik stuur je even een pb.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:35

Filmpje kan als heftig ervaren worden!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:41

Ogh annebe, ik heb je filmpje huilend gekeken. Wat is Linge een prachrig meisje en nog o zo klein meisje en wat vind ik het knap dat je er zo open over bent.

Mijn duimen blijven door draaien in de hoop dat alles goed komt. Heel veel sterkte en kracht gewenst.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:42

Agosh arm kind met al die slangentjes.. Hoe ze er ook bij ligt in de traumahelikopter, wat moet dat heftig geweest zijn voor jullie.. :(:) En nog steeds is het heftig..

Nogmaals heel veel sterkte, we duimen voor jullie dat alles goed komt. :(:)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:45

Ik heb net het hele topic gelezen en mijn hemel TS, wat moeten jullie het moeilijk hebben nu.
Heb het filmpje met tranen in mijn ogen gekeken, wat een mooie kleine meid en wat vreselijk dat ze dit moet doormaken.
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat Linge er snel bovenop komt! :(:)

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:50

voel de tranen branden,arm meiske,arme jullie,de liefde voor jullie kind spat eraf.

heel veel sterkte,en ik duim ook voor een goed herstel

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:51

Hier lopen ook de tranen over mijn wangen.. Heel heel heel veel sterkte gewenst :(:)