Ik schakel maar over naar de NOS.Tim rond 16.45 toch? En Fox-Pitt ook ergens bij hem in de buurt dacht ik
Gebeurt het nooit dat iemand zo langzaam rijdt dat ie door de zeer snelle ruiter achter zich wordt ingehaald?
Tja... en dan stopt BBC ineens met de uitzending... mooi is dat als de livestream het hier verder niet wil doen...
Net iemand uit Zweden EL? Heb ik even gemist wegens omschakelen van tv naar livestream, wat was er gebeurd?
alleirbag schreef:Gebeurt het nooit dat iemand zo langzaam rijdt dat ie door de zeer snelle ruiter achter zich wordt ingehaald?Ja, volgens mij wel. En dan moet je ook wachten dacht ik.
Ja joh, net pc uitgezet om via tv verder te kijken, stopt de BBC met uitzenden. Ik wilde Fox-Pitt nog zien rijden
Was dat die schimmel? Ik geloof dat ik ergens heb horen waaien dat ze toch een 3e weigering heeft gehad, waarvan ze eerst zeiden dat het geen was.
alleirbag schreef:Gebeurt het nooit dat iemand zo langzaam rijdt dat ie door de zeer snelle ruiter achter zich wordt ingehaald?Ja, dan moet je de achterop liggende ruiter voor laten.
Heeft iemand de directe link van livestream 10. Snap niks van de nos site en kom alleen op livestream 13 uit.