Esmee_98 schreef:Hangt z'n tong er nou uit?
Een halve meter maar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Mis helaas net Diederik, toch wel mijn favoriet in dit team. Ook al zal hij de score van Edward niet benaderen.
Hopelijk de rest wel, straks op volle kracht naar huis sjezen om de laatste paar te zien. Morgen twee laptops en mijn telefoon in de aanslag. Eentje om op mijn tv af te spelen en eentje om te bokken en de mobiel voor de judge app.
Of iemand moet me kunnen uitleggen of je een los kaartje in je tv kan steken als je een mediabox hebt?
FriesWytske schreef:Janine1990 schreef:Mis helaas net Diederik, toch wel mijn favoriet in dit team. Ook al zal hij de score van Edward niet benaderen.
Hopelijk de rest wel, straks op volle kracht naar huis sjezen om de laatste paar te zien. Morgen twee laptops en mijn telefoon in de aanslag. Eentje om op mijn tv af te spelen en eentje om te bokken en de mobiel voor de judge app.
Of iemand moet me kunnen uitleggen of je een los kaartje in je tv kan steken als je een mediabox hebt?
Heb je niet NPO Politiek op je tv? Want dan hoef je niet te hannesen met laptops.