Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:listiglistje schreef:LBLGypsyCobs als jij betaald wil ik dat best doen![]()
Maar je kan het zelf makkelijk zien en voelen, gewoon met je vinger over de lagen gaan,
als het niet hobbelig aanvoelt, dus glad is het in orde volgens mijn veearts/paardentandarts.
Ik rijd regelmatig met stang en trens of ongebroken watertrens en hier is nog mooi alles glad, wordt ieder jaar gecontroleerd
Same here.Als het betaald wordt wil ik 'm gerust op de foto laten zetten.
xbetsiex schreef:gewoon met een spreider maar niets onder zijn kin , want dat kan een kaak beschadigen , hoofd op je schouder , hoe zwaar ook ,en als het zonder verdoving kan .........beter
LBLGypsyCobs schreef:Ik vind het te ver gaan dat een paard zulke schade door bitgebruik op loopt en zou graag zien dat de onderste steen boven komt en dat dit mensen aan het denken zet.
LBLGypsyCobs schreef:Zelfs bij mishandeling van mensen wordt er met schade vergoedingen gewerkt.
En door er een zaak van te maken, breng je misstanden onder de aandacht, alleen jammer dat die aandacht nu meer naar de mensen gaat, dan naar wat dat arme paard is overkomen.

LBLGypsyCobs schreef:Er is schade, anders was er geen zaak.
LBLGypsyCobs schreef:En door er een zaak van te maken, breng je misstanden onder de aandacht, alleen jammer dat die aandacht nu meer naar de mensen gaat, dan naar wat dat arme paard is overkomen.
LBLGypsyCobs schreef:Of die stellingen absurd zijn zal nog moeten blijken, maar ik geloof wel dat er schade was.
Er ligt daar geen rapport van die Gentse professor waar in staat dat er niets aan de hand is, er is schade veroorzaakt door een bit.
LBLGypsyCobs schreef:Stel dat jij je paard stuk terug krijgt, hoe zou jij het aanpakken?