Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
farahdiba46 schreef:Zo dan, die had bij mij tot haar42e huisarrest gekregen voor deze actie. Levensgevaarlijk en dan niet eens haar eigen pony maar een verzorgpony?! En dan gaan de meeste commentaren hier over de poep?? Das wel het laatste om je druk over te maken, valt toch in het niet bij de actie zelf?
Selina schreef:farahdiba46 schreef:Zo dan, die had bij mij tot haar42e huisarrest gekregen voor deze actie. Levensgevaarlijk en dan niet eens haar eigen pony maar een verzorgpony?! En dan gaan de meeste commentaren hier over de poep?? Das wel het laatste om je druk over te maken, valt toch in het niet bij de actie zelf?
Als je goed leest zie je dat er genoeg reacties zijn die het gevaarlijk vonden.
farahdiba46 schreef:Als je zelf even goed leest, zie je dat het grootste deel zeurt over de poep.
Nayomie schreef:AfricanLady schreef:Dat meisje dat erbij staat is mijn vriendin die erbij was
AfricanLady schreef:Mijn vriendin die heeft even met haar gepraat en is ook te zien in het filmpje waar ze erbij staat.
Het meisje verteld dat ze HAAR PONY wou laten zien aan haar vrienden omdat ze niet naar haar toe konden gaan.
En dat haar moeder haar trailer was uitgeleend zodat ze niet met de trailer konden.