Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:22

Tja... ik weet niet... ben ik de enige die het meisje enigzins euhm... apart vind klinken?

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:23

Amaris schreef:
Tja... ik weet niet... ben ik de enige die het meisje enigzins euhm... apart vind klinken?

Ik durfde het niet opmerken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:25

Ik hoor vooral een heel trillerig stemmetje, ze zal wel doodzenuwachtig zijn geweest.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:29

Zo dan, die had bij mij tot haar42e huisarrest gekregen voor deze actie. Levensgevaarlijk en dan niet eens haar eigen pony maar een verzorgpony?! En dan gaan de meeste commentaren hier over de poep?? Das wel het laatste om je druk over te maken, valt toch in het niet bij de actie zelf?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:31

Amaris schreef:

Het enige dat mij zo 1-2-3 opviel was het accent :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:35

farahdiba46 schreef:
Zo dan, die had bij mij tot haar42e huisarrest gekregen voor deze actie. Levensgevaarlijk en dan niet eens haar eigen pony maar een verzorgpony?! En dan gaan de meeste commentaren hier over de poep?? Das wel het laatste om je druk over te maken, valt toch in het niet bij de actie zelf?

Als je goed leest zie je dat er genoeg reacties zijn die het gevaarlijk vonden.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:36

Nayomie schreef:
Amaris schreef:

Het enige dat mij zo 1-2-3 opviel was het accent :P

Ze komt uit engeland en daar is het heel normaal op de ponys mee in de trein te nemen vertelde ze

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:40

Selina schreef:
farahdiba46 schreef:

Als je goed leest zie je dat er genoeg reacties zijn die het gevaarlijk vonden.

Als je zelf even goed leest, zie je dat het grootste deel zeurt over de poep.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:42

farahdiba46 schreef:
Als je zelf even goed leest, zie je dat het grootste deel zeurt over de poep.

Ik vind het zonde van mijn kostbare tijd om alle berichten over dat het gevaarlijk is te quoten dus dat ga ik niet doen :)

Moet 90% daarover gaan dan? Dit topic bedraagt 12 pagina's, dus komen álle dingen aan bod. Nu blijkbaar het accent van het meisje. Over dat het gevaarlijk is, heeft men het eerdere pagina's al over gehad. Ik ga er sowieso van uit dat de meeste van ons het gevaarlijk vinden. Een schrikkerige pony in een trein met glazen wanden is nooit een goed idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:46

Ik vind haar trouwens totaal geen Fries accent hebben.
Degene die erbij staat en een praatje maakt wel, maar het meisje zelf niet.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:20

Hahahah vind het echt een mooi verhaal, ik ontvoerde vroeger ook pony's en reed op pony's die niet van mij waren en waar ik dus niet op mocht.
Maar ze mee nemen in de trein ging ook zelfs mij te ver!

Ik ben wel heel benieuwd wat voor dat meisje de reden was om hem mee te nemen. Ik weet dat ik op die leeftijd (en ook nog wat jonger) altijd wilde dat die paarden iets van de wereld zagen ik vond het altijd zo zielig als ze maar op 1 plek stonden, dus ik ging gewoon met andermans pony de bossen door zonder zadel en hoofdstel..........
Als iemand dat nu met mijn paarden zou doen denk ik wel dat ik moord neigingen krijg

Maar ik ben er van overtuigd dat dat meisje in haar hoofd een hele goede reden had waarom ze de pony mee nam, misshcien lichtelijk ophol geslagen fantasieën

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:55

die 'spoort ' niet, staaltje dwars liggen 8)7

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:00

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:41

Ik voel een hype aankomen bij de penny's onder ons :D

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:59

Misschien is het meisje ook wel onder druk gezet door vriendinnetjes zo van je durft niet hier te komen met de pony of iets in de trant bewijs maar eens dat je er 1 verzorgd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:01

Aan de andere kant had ze die vriendinnen ook mee kunnen nemen dan.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:26

Ik nam mijn verzorgpony's vroeger ook wel mee langs huis. Maar die stonden in hetzelfde dorp én wij mochten er gewoon mee op buitenrit als we dat van te voren even vroegen. :P

Dus zo'n idee was ik sowieso nooit op gekomen (was ook geen station in de buurt). Maar ik geloof ook niet dat ik ooit ongevraagd iets met een verzorgpony heb gedaan. Wij vroegen sowieso alles, want de man van wie ze waren, was een beetje een oude brompot, die wilde je ook liever te vriend houden :))

Jetta_2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 22:00

Denk dat je wel even heel raar staat te kijken als er ineens een pony de coupe in loopt.... haha
Maar idd wel vreemd dat niemand hierop reageerde... Zeker gezien de leeftijd van het meisje...

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 22:27

Nayomie schreef:
AfricanLady schreef:
Dat meisje dat erbij staat is mijn vriendin die erbij was

AfricanLady schreef:
Mijn vriendin die heeft even met haar gepraat en is ook te zien in het filmpje waar ze erbij staat.

Het meisje verteld dat ze HAAR PONY wou laten zien aan haar vrienden omdat ze niet naar haar toe konden gaan.
En dat haar moeder haar trailer was uitgeleend zodat ze niet met de trailer konden.

Ah op die manier. Ik schrok er al van!